Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021

Ίμια: Τα ονόματα των ηρώων στις τρεις πυραυλακάτους του Πολεμικού Ναυτικού

Ίμια: Τα ονόματα των ηρώων στις τρεις πυραυλακάτους του Πολεμικού Ναυτικού

Τα ονόματα των ηρώων των Ιμίων θα λάβουν οι τρεις νέες πυραυλάκατοι  που ναυπηγεί το Πολεμικό Ναυτικό, σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου στο λογαριασμό του στο Facebook.

«Τον Αύγουστο το Πολεμικό Ναυτικό παρέλαβε την 6η πυραυλάκατο που ναυπηγήθηκε από ελληνικά χέρια στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Το όνομα αυτής “Καραθάνασης”.

Η 7η πυραυλάκατος που θα παραδοθεί εντός του 2021 θα φέρει το όνομα “Βλαχάκος”. Το επόμενο πλοίο αυτού του βεληνεκούς θα ονομαστεί “Γιαλοψός”.

Και τα τρία πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα πλεύσουν μια μέρα στο Αιγαίο υπερασπίζοντας τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας, όπως θα το ήθελαν οι 3 ήρωες των Ιμίων» ανέφερε στην ανάρτησή του ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.

Πηγή: Ναυτικά Χρονικά

 

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Παράπονα σπουδαστών για την κατάσταση στην ΑΕΝ Ασπροπύργου

Παράπονα από σπουδαστές για την κατάσταση στην ΑΕΝ Ασπροπύργου

Σε κείμενο που έστειλε τεταρτοετής σπουδαστής της ΑΕΝ Ασπροπύργου στο e-nautilia, παρουσιάζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σπουδαστές εν μέσω της «πανδημίας» του κωρονοιού.

 

Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί.

 

Η κατάσταση στην ΑΕΝ/ΑΣΠ και συγκεκριμένα στη σχολή πλοιάρχων στην οποία φοιτώ από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 δυστυχώς κάθε χρόνο και χειροτερεύει. Στο περσινό εαρινό εξάμηνο λόγω της «πανδημίας» του COVID – 19 καθυστερήσαμε ένα μήνα να ξεκινήσουμε τη στιγμή που οι περισσότερες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (αρμοδιότητας υπουργείου παιδείας ) ανταποκρίθηκαν ταχύτατα και ξεκίνησαν ηλεκτρονικά μαθήματα λίγες ημέρες μετά το κλείσιμο των σχολών λόγω της πρώτης καραντίνας. Περίπου ένα μήνα μετά την έναρξη της καραντίνας ξεκινήσαμε λοιπόν, διανύοντας το εξάμηνο περιμέναμε την απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων αλλά και την απόφαση σχετικά με το αν θα έχουμε προφορικό βαθμό προόδου όπως είθισται στις ΑΕΝ. Η απόφαση ήρθε λίγες ημέρες πριν τελειώσουμε το εξάμηνο και προχωρήσουμε στις θερινές εξετάσεις (δια ζώσης παρουσίας εξεταστική και χωρίς να συνυπολογίζεται προφορικός βαθμός προόδου στον τελικό βαθμό κάθε μαθήματος) ενώ φυσικά εμείς περιμέναμε με αγωνία και άγχος τόσο καιρό χωρίς να ενημερωθούμε από κανέναν αρμόδιο. Κατανοήσαμε ωστόσο ότι η κατάσταση ήταν πρωτόγνωρη και ήταν λογικό να καθυστερήσουν οι αποφάσεις.

Το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 το οποίο είναι και το τελευταίο για εμένα και άλλους διακόσιους περίπου συμφοιτητές μου, ξεκινήσαμε με εξ αποστάσεως διδασκαλία λόγω της «πανδημίας» όπως και όλες οι σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας . Η σχολή μας βέβαια ξεκίνησε τα μαθήματα με τρομερές ελλείψεις καθηγητών με αποτέλεσμα μάλιστα να έχουμε πλήρες διδακτικό πρόγραμμα και να ξεκινήσουμε τη διδασκαλία ενός μαθήματος στις 11 Ιανουαρίου 2021! Κανονικά οι κανονισμοί των ΑΕΝ ορίζουν εξεταστική περίοδο Φεβρουαρίου από την 01 έως 15 Φεβρουαρίου, σήμερα που γράφω αυτό το άρθρο διανύουμε την 28η Ιανουαρίου και ακόμα η σχολή πλοιάρχων της ΑΕΝ Ασπροπύργου δεν έχει ενημερωθεί για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων Φεβρουαρίου, την χρονική περίοδο που θα διεξαχθούν αλλά και αν θα συνυπολογιστεί προφορικός βαθμός προόδου στον τελικό βαθμό εξαμήνου κάθε μαθήματος.

Προφανώς το Υπουργείο Ναυτιλίας και τους αρμόδιους φορείς δεν τους ενδιαφέρει ούτε το άγχος και η κούραση που έχουμε σαν τελειόφοιτοι λόγω του τεράστιου όγκου ύλης που έχουμε να διδαχθούμε σε πολλά μαθήματα τα οποία ξεκινήσαμε με τουλάχιστον ένα μήνα καθυστέρηση, ούτε η προσπάθεια μας να παρακολουθήσουμε την εξ αποστάσεως διδασκαλία σε συνδυασμό με το ότι σε πέντε μαθήματα που υπό κανονικές συνθήκες 40 περίπου φοιτητές διδάσκονταν από έναν καθηγητή, πλέον διδάσκονται 80-120 σπουδαστές από έναν καθηγητή. Πραγματικά θλίβομαι που για άλλη μία φορά η σχολή μας που είναι βασικός πυλώνας για την ελληνική ναυτιλία και την πρόοδο της παραμελείτε από τους αρμόδιους φορείς . Παρακαλώ πολύ επιτέλους να δοθούν οι απαντήσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας που αναμένουμε εναγωνίως και κουρασμένοι πλέον εγώ και οι συσπουδαστές μου. Η ναυτιλία είναι αυτή που στηρίζει αιώνες τώρα αυτή τη χώρα, στηρίξτε την και εσείς για να συνεχίσει να ανταποδίδει στη χώρα μας. Σας παρακαλώ σεβαστείτε το άγχος μας και τον αγώνα μας αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε.

 

Γ. Ν. Τεταρτοετής σπουδαστής ΑΕΝ/ΑΣΠ/Π

 


 

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Επιστολή Σπουδαστών ΣΠΜ/ΑΣΠ προς Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας

 Επιστολή Σπουδαστών ΣΠΜ/ΑΣΠ προς Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

Εκ μέρους του τμήματος Β1 Σωστικών και πυροσβεστικών μέσων Ασπροπύργου,  απογευματινό τμήμα απόφοιτων σπουδαστών Πχων & Μηχ ΑΕΝ.

Ζητούμε την άμεση διευθέτηση του ζητήματος που έχει προκύψει από την διακοπή του κύκλου σπουδών  λίγες ημέρες πριν την ολοκλήρωση του.

Παρακολουθήσαμε με επιτυχία το θεωρητικό μέρος των σπουδών μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας αλλά και ένα ορισμένο μέρος των πρακτικών σπουδών (την περίοδο που επιτρεπόταν η φυσική παρουσία μας στην σχολή)

Με την επιβολή της εκ νέου απαγόρευσης κυκλοφορίας το τμήμα μας διέκοψε τις σπουδές του τρεις (3) μόνο ημέρες πριν την επιτυχή ολοκλήρωση του σχολείου και αυτό διότι μας απομένουν τρεις (3) μόνο ημέρες πρακτικών σπουδών σχετικά με τα ταχύπλοα, (κάτι το οποίο απαιτεί την φυσική μας παρουσία), αλλά και οι τελικές εξετάσεις του συνόλου των θεωρητικών σπουδών τις οποίες ολοκληρώσαμε διαδικτυακά.

Αναμένουμε σχεδόν τρεις μήνες από την στιγμή που διακόψαμε χωρίς καμία ενημέρωση για την εξέλιξη των σπουδών μας.

Είμαστε 32 απόφοιτοι σπουδαστές ΑΕΝ που λόγω αυτών των τριών (3) ημερών αδυναμίας πρακτικής εκπαίδευσης και εξέτασης δεν είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε τις επαγγελματικές μας βλέψεις.

Ζούμε όλοι σε συνθήκες πρωτόγνωρες λόγω των συνθηκών της «πανδημίας» και από άποψη οικονομικών είμαστε όλοι πιεσμένοι χωρίς μάλιστα την δυνατότητα να εργαστούμε πάνω σε αυτό από το οποίο μόλις αποφοιτήσαμε.

Τα πρακτικά μαθήματα μπορούν να γίνουν με ολιγομελή τμήματα, με τον ελάχιστο δηλαδή αριθμό ατόμων λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και αποστάσεων, καθότι γίνονται σε ανοιχτό προαύλιο χώρο, και οι εξετάσεις του θεωρητικού σκέλους να γίνουν διαδικτυακά, (όπως άλλωστε γίνονται και στις  υπόλοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες του υπουργείου ναυτιλίας πχ: ΚΕΣΕΝ) ώστε να μην χρειαστεί να μπούμε σε αίθουσα, προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτέλους ο κύκλος της εκπαίδευσης μας.

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν σας ζητάμε την άμεση διευθέτηση του προβλήματος και την ενημέρωση μας για τυχόν εξελίξεις .

 

Με τα τιμής,
Οι σπουδαστές των ΣΠΜ/ΑΣΠ

 


Εκρηξη εμπρηστικού μηχανισμού σε ναυτιλιακή στα Καμίνια

 

Έκρηξη σημειώθηκε λίγο πριν τις 4.30 τα ξημερώματα σε ναυτιλιακή εταιρεία στα Καμίνια

Έκρηξη σημειώθηκε λίγο πριν τις 4.30 τα ξημερώματα της Πέμπτης 28 Ιανουαρίου σε ναυτιλιακή εταιρεία στην οδό Μεσολογγίου στα Καμίνια από αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό που τοποθέτησαν άγνωστοι στην είσοδο του κτιρίου. 

Ο μηχανισμός αποτελούνταν από ένα μπιτόνι με εύφλεκτο υγρό και κροτίδα. Από την έκρηξη δε σημειώθηκαν σοβαρές φθορές στις εγκαταστάσεις ενώ οι αρχές ερευνούν τη ταυτότητα και το κίνητρο των δραστών.

 


 

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

IMO Circular 4241 Παράταση ισχύος ληξάντων πιστοποιητικών

 

Παράταση ισχύος παίρνουν όσα πιστοποιητικά λήγουν έως της 31 Μαρτίου σύμφωνα με τη τελευταία εγκύκλιο του IMO 4241.

IMO CIRCULAR 4241 

 


 

Στήριξε τον Σύλλογο, γίνε μέλος του.

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

«Πάρτι» στο διαδίκτυο με σχόλια για τη νέα περιπέτεια του ΕΓ-ΟΓ ΠΡΕΒΕΛΗΣ

Γλέντησαν τα σχόλια στο διαδίκτυο με τα ατυχήματα του ΕΓ-ΟΓ Πρέβελης, πόσο μάλλον με τους στεριανούς αρθρογράφους των διαφόρων ενημερωτικών ιστότοπων που με την ασχετοσύνη τους έγραψαν πως έφυγε ο προφυλακτήρας(!) του πλοίου.

Τόσο μάλιστα που «Η ΡΟΔΙΑΚΗ», η ημερήσια πρωινή εφημερίδα της Ρόδου, το έκανε και άρθρο.




Δυστυχώς δεν είδαν τα σχόλια στο «Καπνιστήριον Ναυτικών και Λοιπών Κακοποιών Στοιχείων» για να μάθουν τι θα πει πραγματικό γλέντι.

Ενώ δεν έλειψαν και τα διαδικτυακά «μαχαιρώματα»


Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Ελληνικού Νηολογίου στοχεύει στα 3.500 Ελληνόκτητα πλοία

Με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ναυτιλίας και πιο συγκεκριμένα του ελληνικού νηολογίου, το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχωράει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ελληνικού Νηολογίου.

Το e-Νηολόγιο έχει σκοπό την αύξηση των πλοίων με ελληνική σημαία, προωθώντας απλοποίηση των διαδικασιών και ανταγωνιστικότερο περιβάλλον εξυπηρέτησης των πλοιοκτητών, με την προτυποποίηση των διαδικασιών, την έκδοση ηλεκτρονικών πιστοποιητικών σε σύντομο χρόνο και γενικότερα με τη δημιουργία ανταγωνιστικού πακέτου υπηρεσιών έναντι “σημαίας” άλλων κρατών.

Προς την ενίσχυση του ελληνικού νηολογίου συμβάλει και η τροπολογία που επιτρέπει στο υπό ελληνική σημαία πλοίο να απασχολεί ως κατώτερο πλήρωμα έλληνες που θα αμείβονται με βάση τις διεθνείς συμβάσεις ναυτικής εργασίας, κάνοντας πιο ανταγωνιστική την ελληνική σημαία.

«Το νέο καθεστώς δίνει στους νέους Έλληνες την ευκαιρία να βρουν απασχόληση στο ελληνικό εμπορικό πλοίο, να κάνουν μια νέα καριέρα στη θάλασσα και να ξεφύγουν από την ανεργία που πλήττει τη χώρα μας εδώ και μια δεκαετία λόγω της δημοσιονομικής κρίσης» επισημαίνει ο Θεόδωρος Βενιάμης πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και προσθέτει:

«Μέχρι το επόμενο έτος, υπό το νέο καθεστώς, η ελληνική σημαία μπορεί να είναι ανταγωνιστική σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές σημαίες. Και είμαι σίγουρος ότι την επόμενη δεκαετία θα δούμε την πλειονότητα των ελληνόκτητων πλοίων να επιστρέφουν στην ελληνική σημαία. Εάν πετύχουμε την αναγέννηση της ναυτοσύνης, τότε η ελληνική ναυτιλία μπορεί να προσβλέπει σε ακόμη πιο επιτυχημένα χρόνια.»

Ο στόλος που είναι εγγεγραμμένος στο ελληνικό νηολόγιο μειώθηκε από τα 671 πλοία στα 636 και από 68,2 εκ. τόνους dw στους 65,6 εκατ.

Το 22% του ελληνόκτητου στόλου έχει σημαία Λιβερίας, το 21% Νήσων Μάρσαλ το 17% σημαία Μάλτας και το 16% ελληνική σημαία. Την πρώτη πεντάδα ολοκληρώνει η σημαία Παναμά με 10%.

Συνολικά ο ελληνόκτητος στόλος είναι μοιρασμένος σε 32 νηολόγια.

Ο Παναμάς κέρδισε 38 πλοία σε σύγκριση με πέρσι, η Λιβερία 26, τα Νησιά Μάρσαλ 12 και το Χογκ Κόνγκ επτά.

Ελληνόκτητα πλοία έχασαν από το νηολόγιο τους, η Κύρος 22, οι Μπαχάμες 19 και η Μάλτα 14. Η Ελληνική σημαία έχασε 35 πλοία αριθμός ρεκόρ, χωρητικότητας 2,6 εκατ. τόνων dw.

Η Λιβερία έχει 866 ελληνόκτητα πλοία, τα Μάρσαλ 850. Με βάση τη χωρητικότητα στο νηολόγιο της Λιβερίας είναι εγγεγραμμένο το 22% του ελληνόκτητου στόλου ήτοι 77,3 εκατ. τόνους. Τα νησιά Μάρσαλ έχουν το 20,3% ήτοι 62,08 εκατ. τόνους.

Στη Μάλτα 673 χωρητικότητας 62,08 εκ τόνων και η Ελλάδα με 636 πλοία 65,6 εκατ. τόνων.

Ακολουθεί ο Παναμάς με 3755 πλοία και 22,2 εκατ. τόνων, η Κύπρος με 226 πλοία χωρητικότητας 17 εκατ. τόνων και οι Μπαχάμες με 203 πλοία 18,2 εκτ. τόνων.

Πηγή: el.gr 

 

 Στήριξε τον σύλλογο, γίνε μέλος του!

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Νέα παραλαβή: Ζακέτες ΕΝ

Μόλις παραλάβαμε ζακέτες ΕΝ διαθέσιμες προς 32€, σε μεγέθη Medium, Large, X-Large, XX-Large.



 

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Παράταση ισχύος Πιστοποιητικών Ναυτικής Ικανότητας, Πιστοποιητικών Επάρκειας & Πιστοποιητικών Επικύρωσης (Endorsements)

Παράταση ισχύος Πιστοποιητικών Ναυτικής Ικανότητας, Πιστοποιητικών Επάρκειας & Πιστοποιητικών Επικύρωσης (Endorsements)

Στο πλαίσιο αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας της νόσου COVID-19 και προκειμένου διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ομαλή συνέχιση της Ναυτιλιακής δραστηριότητας, χορηγείται παράταση ισχύος έως έξι (06) μηνών στο σύνολο των αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και των πιστοποιητικών επάρκειας που έχουν εκδοθεί από την αρμόδια Ελληνική Αρχή, σύμφωνα με της διατάξεις της Διεθνούς Σύμβασης STCW ’78 και έληξαν ή πρόκειται να λήξουν μέχρι την 31.03.2021

Αντίστοιχη παράταση χορηγείται και στα πιστοποιητικά επικύρωσης (endorsements), υπό την προϋπόθεση ότι τα αποδεικτικά ναυτικής ικανότητας αλλοδαπής αρχής, τα οποία επικυρώνουν, έχουν διάρκεια ισχύος που εκτείνεται μέχρι την παραπάνω ημερομηνία παράτασης.

Οι ως άνω παρατάσεις ισχύουν δίχως να απαιτείται σχετική καταχώρηση επί του πιστοποιητικού, ούτε την υποβολή αντίστοιχου αιτήματος ή άλλων δικαιολογητικών.

(άρθρο 125 ΦΕΚ Α΄256/23-12-2020)

Για περισσότερες πληροφορίες απευθύνεστε στα 210 4818753, 210 4823853 (εσωτ: 811, 813) και στο email: kesenpl@hcg.gr 

Πηγή: ΚΕΣΕΝ

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

«Πράσινο φως» στους εφοπλιστές για ξένα πληρώματα

«Η κυβερνητική πολιτική για τους ναυτικούς αποδεικνύεται πολύ χειρότερη και επικίνδυνη από τον κορονοϊό» τονίζει η ΠΕΝΕΝ. • «Τροπολογία «έκτρωμα, για ναυτολόγηση χωρίς ΣΣΕ και κοινωνική ασφάλιση» σχολιάζουν ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και ΠΕΕΜΑΓΕΝ.
Την οργή των ναυτικών έχει προκαλέσει τροπολογία που κατέθεσε αιφνιδιαστικά, σε νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης, ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης και ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα μόνο από τη Ν.Δ. Η ρύθμιση αυτή, με την επίκληση της πανδημίας, δίνει τη δυνατότητα για 6 μήνες να μην εφαρμόζονται σε ποντοπόρα πλοία με ελληνική σημαία οι οργανικές συνθέσεις σε Ελληνες ναυτικούς.

Μέχρι σήμερα προβλεπόταν σε κάθε πλοίο με ελληνική σημαία άνω των 3.000 κόρων να υπάρχουν ανάλογα με την χωρητικότητα του από 4 έως 6 Ελληνες ναυτικοί συμπεριλαμβανομένου και του πλοιάρχου, κάτι που πλέον δεν θα ισχύει και οι Ελληνες πλοιοκτήτες θα μπορούν να μην προσλαμβάνουν Ελληνες ναυτικούς.

Είχε προηγηθεί τον περασμένο Ιούλιο μια άλλη εκπρόθεσμη τροπολογία, με την οποία θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα απασχόλησης ναυτικών σε ποντοπόρα πλοία με ελληνική σημαία, με μισθούς όχι βάσει της ελληνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας αλλά βάσει των κατώτερων μισθών της ITF, όπως και η δυνατότητα ναυτολόγησης αλλοδαπού ναυτικού στη θέση Α΄ πλοιάρχου. Ρύθμιση που η κυβέρνηση εκτιμά ότι ενισχύει την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας και προσελκύει νέους στο ναυτικό επάγγελμα.

Η νέα τροπολογία προβλέπει ότι:

■ Για το χρονικό διάστημα από τις 10 Οκτωβρίου 2020 έως τις 31 Μαρτίου 2021 στα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 3000 κοχ που έχουν νηολογηθεί με το άρθρο 13 του ν.δ 2687/1953 δεν εφαρμόζονται οι απαιτήσεις της οργανικής σύνθεσης των παρ. Α1 και Α2 του όρου 8 της οικείας εγκριτικής απόφασης και δεν επιβάλλονται οι κυρώσεις που προβλέπονται στην παρ. 83 του ως άνω όρου 8.

■ Η χρονική περίοδος που προβλέπεται δύναται να παρατείνεται, με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους 6 μήνες από το πέρας του (παραπάνω) χρονικού διαστήματος εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος έξαρσης του κορονοϊού.

Η διοίκηση του ναυτεργατικού σωματείου ΠΕΝΕΝ αναφέρει ότι «η κυβερνητική πολιτική για τους ναυτεργάτες αποδεικνύεται πολύ χειρότερη και επικίνδυνη από τον κορονοϊό». Αναφέρει ακόμα ότι με τη νέα ρύθμιση οι εφοπλιστές απαλλάσσονται των όποιων κυρώσεων προβλέπονται στην εγκριτική πράξη και ανεμπόδιστα πλέον προχωρούν στην αθρόα ναυτολόγηση των αλλοδαπών, ενώ αυξάνεται θεαματικά ο αριθμός των άνεργων Ελλήνων ναυτικών.

Τα ναυτικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ τονίζουν ότι με την τροπολογία «έκτρωμα» δίνεται η δυνατότητα στους εφοπλιστές να ναυτολογούν ναυτεργάτες χωρίς ΣΣΕ και κοινωνική ασφάλιση.

 Πηγή: efsyn.gr

 Στήριξε τον σύλλογο, γίνε μέλος του!


Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Νέα παραλαβή, κονκάρδες με δέρμα και καρφίτσες πέτου ΕΝ

 Μόλις παραλάβαμε 50 κονκάρδες με δέρμα για στολή υπ’αρ.8α (battledress) κόστους 10€ και 100 καρφίτσες πέτου αξίας 5€.



 Αποστολές με αντικαταβολή μέσω γενικής ταχυδρομικής ή χέρι με χέρι στον Πειραιά.




Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

Επεισόδιο στα Ίμια με σκάφος του Λιμενικού και τουρκική ακταιωρό

Ένταση σημειώθηκε στα Ίμια ανήμερα των Θεοφανίων, με επεισόδιο ανάμεσα σε σκάφος του Λιμενικού και τουρκική ακταιωρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες σκάφος της τουρκικής Ακτοφυλακής προσέκρουσε σε νεότευκτο ταχύπλοο σκάφος του Λιμενικού που περιπολούσε στην περιοχή.

Τo περιστατικό, σύμφωνα με πηγές, σημειώθηκε εντός ελληνικών χωρικών υδάτων και είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές στο πλωτό του Λιμενικού.

Αν και ακόμη δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις και δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρεις του συμβάντος, πληροφορίες, θέλουν η σύγκρουση να προήλθε κατά τη διάρκεια ελιγμών των τουρκικών και ελληνικών σκαφών.

Όπως όλα δείχνουν πρόκειται για ένα ακόμη επεισόδιο στον γνωστό «πόλεμο της τσιπούρας» και στην προσπάθεια που κάνουν Τούρκοι και Έλληνες ψαράδες να ψαρεύουν στην περιοχή με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αντιπαραθέσεις.

Κι αυτό διότι μαζί με τα αλιευτικά σκάφη βρίσκονται σε μικρό χώρο και σκάφη του λιμενικού των δύο χωρών με αποτέλεσμα οι ελιγμοί να οδηγούν ορισμένες φορές σε συγκρούσεις.

 

 Στήριξε το Σύλλογο, γίνε μέλος του!