Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

5.000 μέλη!!!

 
5.000 ναυτικοί, κακοποιά στοιχεία, γοργόνες και ζαργάνες ως μέλη!
12.000 προβολές στο blog σε μόλις ενάμιση μήνα!
σας ευχαριστούμε που μας στηρίζεται και μας κάνετε να συνεχίσουμε!



Οι διαχειριστές και συνάδελφοι σας.

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Σε ισχύ η νέα μειωμένη περιοχή υψηλού κινδύνου πειρατείας (HRA).

Σε ισχύ η νέα μειωμένη περιοχή υψηλού κινδύνου πειρατείας (HRA).
Η νέα HRA ως ακολούθως :
Βόρειο όριο Ερυθράς Θάλασσας -πλάτος 15 °N
Βόρειο όριο κόλπου Ομάν - πλάτος 22 °N
Ανατολικό όριο - μήκος 065 °E...
Νότιο όριο - πλάτος 5 °S
Ο επικαιροποιημένος χάρτης ναυτικής ασφαλείας καθώς και η αγγελία προς ναυτιλλόμενους από την Υδρογραφική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να βρεθούν στoύς παρακάτω συνδέσμους:
http://www.ukho.gov.uk/…/PaperCharts/Documents/Q6099_144.pdf
https://www.ukho.gov.uk/…/MartimeS…/SRIMS/Q6099-2015-001.pdf

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!



Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους τους συναδέλφους μας.
Και όπως λέμε πάντα μέσα στο καράβι, «άντε και του χρόνου σπίτι μας»

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ανατύπωση της πολυτελούς καλλιτεχνικής έκδοσης Πούσι του 1947 του Νίκου Καββαδία

Με τη συμπλήρωση 40 χρόνων από τον θάνατο του Νίκου Καββαδία, οι Εκδόσεις Άγρα τιμούν τη μνήμη του ποιητή με την φωτολιθογραφική ανατύπωση της πολυτελούς καλλιτεχνικής έκδοσης της συλλογής Πούσι του 1947 από τις Εκδόσεις Α. Καραβία, με τις ξυλογραφίες σε όρθιο ξύλο που φιλοτέχνησαν λόγω της «αγάπης τους για το έργο του ποιητή» οι ζωγράφοι-χαράκτες Γ. Βακαλό, Γ. Βελισσαρίδης, Δ. Γιαννουκάκης, Ι. Μόραλης, Γ. Μόσχος, Α. Τάσος, Α. Κορογιαννάκης.

Το καθένα από τα δεκατέσσερα ποιήματα της συλλογής φιλοτεχνήθηκε από έναν από τους καλλιτέχνες σε τετρασέλιδο με ξυλογραφίες, κοσμήματα και πρωτογράμματα με ειδικά επιλεγμένα χρώματα.

ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

ΠΟΥΣΙ
ΦΩΤΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΤΥΠΩΣΗ
ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 1947 ΜΕ ΞΥΛΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΠΤΑ ΦΙΛΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ-ΧΑΡΑΚΤΩΝ

Εκδόσεις ΑΓΡΑ, Δεκέμβριος 2015
Αριθμός σελίδων : 64 , Τιμή : 16,50 Ευρώ
ISBN: 978-960-505-212-6

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Εξαθλίωση της ΑΕΝ/ΑΣΠ Μηχανικών



Όλοι όσοι έχουν περάσει από τις ακαδημίες εμπορικού ναυτικού γνωρίζουν τα προβλήματα τους που είναι διαφόρων φύσεων και κάποια από αυτά θα λέγαμε πως είναι άλυτα. Ως σπουδαστής της  ΑΕΝ Ασπροπύργου μπορώ να γνωρίζω πως συγκεκριμένα για τη δική μου σχολή (και σε αυτό θα ήθελα να εστιάσω) ένα μεγάλο μερίδιο ευθυνών έρχεται από εμάς, τους ίδιους τους σπουδαστές. Αναφέρομαι φυσικά στην αδιαφορία ορισμένων καθηγητών που ανεχόμαστε, με συνέπεια να μην σημειώνουμε καμία πρόοδο σε βασικά εργαστηριακά μαθήματα. 
Κανείς βέβαια δεν έγινε μηχανικός από τη σχολή μόνο και για αυτό πολλοί δεν δίνουν σημασία σε αυτό όμως είναι πράγματα σημαντικά που μπορούν να συνδυαστούν με θεωρητικές γνώσεις και προσωπικές εμπειρίες έτσι ώστε να φανούν χρήσιμα στο μέλλον στο επάγγελμά μας. Οι κύριοι αυτοί που βρίσκονται στις δημόσιες αυτές θέσεις εκπαίδευσης, κάθε άλλο παρά τις τιμούν. Την επόμενη φορά που θα μας πουν «πηγαίνατε για κάνα καφέ την πρώτη ώρα μέχρι να μαζευτούμε» πρέπει να βρουν μπροστά τους άτομα υπεύθυνα που θα τους πουν ΟΧΙ. Τι να μαζευτούμε; Που να μαζευτούμε; Εννοούν να τελειώσουν τον τρίωρο καφέ τους και την τελευταία ώρα να πούμε πέντε πράγματα για να είμαστε τυπικοί! 
Δεχόμαστε το ότι αργούν οι προσλήψεις  ωρομισθίων, δεχόμαστε ότι είναι και ο καθηγητής άνθρωπος και θα αργήσει και μια μέρα, αλλά μέχρι εκεί. Από εκεί και έπειτα αρχίζει η κοροϊδία. Ας μην τους αφήσουμε λοιπόν να λουφάζουν άλλο και ας απαιτήσουμε τα αυτονόητα. Υπάρχει υλικό στον χώρο των εργαστηριών που μένει ανεκμετάλλευτο λόγο αδιαφορίας. 
Να πούμε πως τα «συνδικαλιστικά όργανα» της σχολής, τα οποία θα τα συναντήσεις μόνο στην ΑΕΝ/ΑΣΠ και πουθενά αλλού, είναι κομματικά αριστερά οδηγούμενα και ασχολούνται μόνο με απεργίες και κάθε άλλο εξωσχολικό θέμα. 
Για να είμαι δίκαιος θα ήθελα να αναγνωρίσω πως υπάρχουν και καθηγητές που ασχολούνται αλά είναι μειοψηφία. Έχω ακούσει από παλαιότερους, επαγγελματίες πλέων, πως υπήρξε μια λαμπρή σχολή. Γιατί λοιπών να μην διεκδικήσουμε μια τέτοια σχολή και για εμάς; Ας δούμε τις ευθύνες μας ο καθένας προσωπικά και ας μην είμαστε παθητικοί θεατές στην εξαθλίωση της ναυτικής εκπαίδευσης.

Ανώνυμος Σπουδαστής ΑΕΝ/ΜΗΧ Ασπροπύργου

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Ανακοίνωση σχετικά με το patch Θυρεού Εμπορικού Ναυτικού

Σας ανακοινώνουμε πως έχει ήδη δρομολογηθεί η παραγγελία patch Θυρεού Εμπορικού Ναυτικού σε άριστη ποιότητα από PVC υλικό και αναμένουμε τα πρώτα κομμάτια έως τα μέσα του Ιανουαρίου.
Η τιμή τους θα είναι 5€ συν τα έξοδα μεταφοράς.

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Α και Β 7/13-1-2016


Την επανεξέταση Πλοιάρχων Α και Β κατά της εξεταστική περίοδο του Ιανουαρίου αποφάσισε με ανακοίνωση του το ΚΕΣΕΝ/Π. Οι εγγραφές γίνονται δεκτές ως τις 22 Δεκεμβρίου.
Σας παραθέτουμε παρακάτω το πρόγραμμα εξετάσεων των Πλοιάρχων Β.



Πέμπτη 07/01/2016 (Νέοι)
08.30 – ΔΚΑΣ, τήρηση φυλακής
12.00 – Ευστάθεια
15.30 – Διοίκηση, εκπαίδευση
Πέμπτη 07/01/2016 (Παλαιοί)
08.30 – ΔΚΑΣ, τήρηση φυλακής
12.00 – Ευστάθεια

Παρασκευή 08/01/2016 (Νέοι)
08.30 – Έκτατες ανάγκες
12.00 – Διεθνές ναυτικό δίκαιο
15.30 – Αξιολόγηση κινδύνου
Παρασκευή 08/01/2016 (Παλαιοί)
12.00 – Ναυτικό Δίκαιο

Δευτέρα 11/01/2016 (Νέοι)
08.30 – Σχεδιασμός πλου
12.00 – Ναυτιλιακή οικονομία
15.30 – Ναυπηγία
Δευτέρα 11/01/2016 (Παλαιοί)
08.30 – Ναυτιλία
12.00 – Ο.Ε.Π
15.30 – Ναυπηγία

Τρίτη 12/01/2016 (Νέοι)
08.30 – Ναυτικά αγγλικά
12.00 – Χειρισμοί πλοίων
Τρίτη 12/01/2016 (Παλαιοί)
08.30 – Αγγλικά
12.00 – Ναυτική τέχνη

Τετάρτη 13/01/2016 (Νέοι)
08.30 – Φορτώσεις
12.00 – Μετεωρολογία
15.30 – Μηχανές και μηχανοστάσιο πλοίου
Τετάρτη 13/01/2016 (Παλαιοί)
08.30 – Μεταφορά φορτίων
12.00 – Μετεωρολογία
15.30 – Ναυτικές μηχανές

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2015



 Ανακοινώθηκε από τον οίκο ναύτου η εγκύκλιος για τα χωρηγούμενα ποσά για τους άνεργους ναυτικούς για τα Χριστούγεννα του 2015.
400€ - Στους έγγαμους με βάρη από παιδιά
350€ - Στους άγγαμους

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην εγκύκλιο του οίκου ναύτου.


Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

VASA το μοναδικό πλοίο μουσείο του 17ου αιώνα


Το Bάσα είναι το μόνο πλοίο του 17ου αιώνα που διατηρείται ως τις μέρες μας. Το 95% των αρχικών τμημάτων του διατηρείται μέχρι και σήμερα και είναι στολισμένο με εκατοντάδες σκαλιστά γλυπτά, καθιστώντας το πλοίο Bάσα ένα μοναδικό κόσμημα τέχνης και ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα του κόσμου.
Το πλοίο αυτό μπορείτε να το δείτε στο ειδικό μουσείο που φτιάχτηκε στη Στοκχόλμη, το οποίο φιλοξενεί και άλλες εννέα εκθέσεις, ένα πλήρες και οργανωμένο κατάστημα, καθώς και ένα εστιατόριο πρώτης κατηγορίας. Η ταινία για το πλοίο Βάσα προβάλλεται σε δεκαέξι γλώσσες. Το Μουσείο Bάσα προσελκύει τους περισσότερους επισκέπτες από οποιοδήποτε άλλο μουσείο σε ολόκληρη τη Σκανδιναβία. Αξίζει να επισκεφτείτε τη Στοκχόλμη, έστω και μόνο για να δείτε το πλοίο αυτό.




ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ

Στις 10 Αυγούστου 1628 ένα μεγάλο πολεμικό πλοίο ξεκίνησε από το λιμάνι της Στοκχόλμης. Ήταν ολοκαίνουριο και είχε πάρει το όνομα Vasa από το οικόσημο της κυβερνούσας δυναστείας Vasa. Για την επισφράγιση της επίσημης και λαμπερής εκδήλωσης καθέλκυσης του πλοίου, εκτοξεύτηκαν πυροβολισμοί από τα πλευρά του πλοίου ως πολεμικός χαιρετισμός.
Καθώς το μεγάλο πλοίο προχωρούσε αργά προς την είσοδο του λιμανιού, σηκώθηκε δυνατός άνεμος. Το Bάσα πήρε κλίση, ωστόσο ορθώθηκε και ξαναβρήκε την πορεία του. Μία δεύτερη ριπή ανέμου όμως ανέτρεψε το πλοίο προς τη μία του πλευρά. Το νερό εισχώρησε από τα ανοικτά πυροβολεία. Το Bάσα βυθίστηκε, παίρνοντας μαζί του τουλάχιστον 30 ή ίσως και 50 ζωές ανθρώπων από τα 150 μέλη του πληρώματος. Έπρεπε να περάσουν 333 χρόνια για να μπορέσει το πλοίο να ξαναδεί τον ουρανό της Στοκχόλμης.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα του μουσείου
http://www.vasamuseet.se/


Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Το Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Μύκονος σε ένα υπέροχο εναέριο βίντεο στο λιμάνι της Χίου


Νήσος Μύκονος
Τύπος πλοίου: Επιβατηγό - Οχηματαγωγό
Έτος ναυπήγησης: 2005
Χώρα ναυπήγησης: Ελλάδα
Μήκος: 141 μ.
Πλάτος: 21 μ.
Ταχύτητα: 28 κόμβοι
Επιβάτες: 1.915
Οχήματα: 418
Καμπίνες/Κλίνες: 31/104

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Η λαμαρίνα είχε τη δική της ιστορία: Γοργόνες υπάρχουν


Από τις 05.00 το πρωί στην ΔΣΕΝ/ΣΠΜ ΑΣΠ για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν οι ναυτικοί.



Από τις 05.00 το πρωί αναγκάζονται και περιμένουν 70 με 100 συνάδελφοι μας έξω από τη σχολή ΔΣΕΝ/ΣΠΜ (Σωστικών) του Ασπροπύργου για το refresh των σωστικών και να γράψουν από μόνοι τους το όνομα τους σε πρόχειρο χαρτί για να ανοίξει το γραφείο στις 08.15 και να μοιράσουν μόνο 55 με 60 νούμερα εξυπηρέτησης. Απίστευτη ταλαιπωρία για όλους όπου όσοι τελικά καταφέρουν να εξυπηρετηθούν μέχρι τις 13:00 παίρνουν ημερομηνία για μετά από ενάμιση με δυο μήνες.
Αφού όμως τελειώσεις με το refresh των σωστικών, πρέπει να περιμένεις άλλους τουλάχιστον ένα με δυο μήνες για να πάρεις το χαρτί στο χέρι. Άρα πάμε αυτόματα στους 4 μήνες σχεδόν αναμονής.
Όπως έχουν αναφέρει από τη σχολή, ο Διοικητής έχει ζητήσει από την αρμόδια ΔΕΚΝ του υπουργείου άτομα για να βοηθήσουν χωρίς να έχουν ανταπόκριση. Με αποτέλεσμα 80.000 ναυτικοί να ανέχονται αυτή την ταλαιπωρία διότι ουδέποτε υπήρξε πρόβλεψη για οργάνωση της σχολής ούτε καν μηχανογραφικής έτσι ώστε να υπάρχει μια σωστή εξυπηρέτηση.
Πρέπει να αναφέρουμε όμως ότι οι λιμενικοί εκεί στο γραφείο πραγματικά προσπαθούν αλλά είναι τόσο μεγάλος ο φόρτος που έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά παροτρύνοντας εμάς τους ναυτικούς να κάνουμε διαμαρτυρία στο υπουργείο!

Γεωργόπουλος Χρήστος
Κυβερνήτης Β’

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΡΓΗ



Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, για να σταματήσει όλο αυτό το ψέμα. Δεν υπάρχουν συμφέροντα από τη μεριά μας, παρά μόνο οργή για τη κατάσταση που επικρατεί.
Οι μόνοι που έχουν συμφέρον από μια καταγγελία η ακόμα και την αποπομπή της Κα.Σιμώνης από το ΚΕΣΕΝ είμαστε εμείς οι ίδιοι οι ναυτικοί και όχι κάποια ιδιωτική σχολή όπως φαντάζονται μερικοί και αναρτήσουν σχόλια.
Συμφέρων μπορεί να έχει η ίδια η καθηγήτρια καθώς με τα ποσοστά αποτυχίας σπουδαστών που η ίδια κατέχει, σπρώχνει τους συναδέλφους μας προς την ιδιωτική εκπαίδευση.
Εμείς θέλουμε ένα λειτουργικό ΚΕΣΕΝ και όχι μια ακριβοπληρωμένη ιδιωτική εκπαίδευση. Ας το καταλάβουν αυτό λοιπόν οι θερμοκέφαλοι που πετάν κατηγορίες εναντίων μας και υποστηρίζουν άτομα ανάξια και άχρηστα να λέγονται καθηγητές ναυτικής εκπαίδευσης.

Ας προσέχουν πρώτα λοιπον τι διαφημήσεις κάνουν στο προφίλ τους αυτοί που κατηγορούν εμάς για συμφέροντα.

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Τα θέματα των εξετάσεων που προκάλεσαν οργή!



Αγαπητοί συνάδελφοι, σας παρουσιάζουμε τα ξεφτιλισμένα θέματα της Κα.Σιμώνης που στέρησαν από πολλούς συναδέλφους μας το δίπλωμα του Υποπλοιάρχου.

 Άσκηση 4η
Μία άσκηση με 7 ερωτήματα τα οποία περιλαμβάνουν πετρέλευση, αφερματισμό και πέντε(!) διαφορετικές φορτώσεις.
Πλοίαρχος Α που διδάσκει σε φροντιστήριο πλησίον του ΚΕΣΕΝ που προσπάθησε να λύσει τη συγκεκριμένη άσκηση δήλωσε πως του πήρε 1,5 ώρα! Πως περιμένει λοιπόν η Κα.Σιμώνη να τη λύσουν οι σπουδαστές του ΚΕΣΕΝ σε 15 λεπτά;




 Άσκηση 5η
Άλλη μία ξεφτιλισμένη και άθλια άσκηση της Κα.Σιμώνη, (άσκηση την οποία οι περισσότεροι εκ των σπουδαστών την άφησαν ανέγγιχτη) στην οποία ζητάει φόρτωση στα κουβούσια ψυγεία κοντέινερ με ανηρτημένα τεμάχια νωπό βόειο κρέας(!). Εκτός από αυτή τη γελοιότητα, ζητάει και ύψος ανακρέμασης στο 10% του κοντέινερ, όταν όλες οι ασκήσεις κατά την διδασκαλία έγιναν στο μέσον του κοντέινερ.




Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

«Βόρνεο» Μία ναυτική θεατρική παράσταση

Βασισμένο στο λιμπρέτο του έργου «Ιπτάμενος Ολλανδός», του Ρίχαρντ Βάγκνερ

 

 

Ένας υποπλοίαρχος αποφασίζει να δεχτεί την πρόταση να διοικήσει ένα γέρικο πλοίο στο τελευταίο του ταξίδι, αναβάλλοντας την επιστροφή του στην πατρίδα και την οικογένειά του.
Πιο αναλυτικά, ο υποπλοίαρχος Κρεγκ καταφτάνει με ένα ατμόπλοιο στη Βομβάη αποφασισμένος να εγκαταλείψει μια και καλή το επάγγελμα του ναυτικού και να επιστρέψει στην πατρίδα του και την οικογένειά του που έχει να δει χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, του γίνεται μια πρόταση από τον λιμενάρχη να διοικήσει, για πρώτη του φορά, ένα πλοίο: ένα γέρικο σκαρί με το όνομα Οτέγκα και να το πάει πίσω στην πατρίδα του για να καταλήξει στο νεκροταφείο καραβιών του τόπου του.
Ο Κρεγκ δέχεται τη θέση του καπετάνιου, αναβάλλοντας το γυρισμό του, παρ’ όλο που οι οιωνοί (το γέρικο καράβι, ο πρώην καπετάνιος του που πέθανε στη θάλασσα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, το άρρωστο πλήρωμα, οι μνήμες της γυναίκας και της κόρης του που τον είχαν προειδοποιήσει) δείχνουν πως το ταξίδι δεν θα έχει αίσιο τέλος.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αντιμετωπίζουν μια άγρια καταιγίδα που τους οδηγεί σε μια ξέρα, πλησίον ενός άγνωστου νησιού, κάπου στον Τροπικό. Εκεί, ναύτες και καπετάνιος, βλέπουν τις μέρες τους να περνούν, αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες και περιμένοντας την παλίρροια να έρθει και να τους βγάλει ξανά στη θάλασσα, έτσι ώστε να επιστρέψουν.
Το Βόρνεο είναι μια ιστορία ναυτικών, μια ομάδας ανθρώπων κάτω από αντίξοες συνθήκες. Πάνω απ’ όλα όμως είναι η προσωπική πορεία, το πέρασμα στην ενηλικίωση του καπετάνιου Κρεγκ.
Πρώτη πηγή υπήρξε το λιμπρέτο του έργου «Ιπτάμενος Ολλανδός», του Ρίχαρντ Βάγκνερ, βάσει του οποίου γράφτηκε μια διασκευασμένη ναυτική περιπέτεια από τον σκηνοθέτη της παράστασης με τον τίτλο «Βόρνεο».
Αυτή η ναυτική περιπέτεια αργότερα βρήκε γόνιμο έδαφος για θεατρική προσαρμογή σε μια εξομολογητική νουβέλα του Πολωνού Τζόζεφ Κόνραντ.
Έτσι, το «Βόρνεο», είναι μια ιστορία, που πραγματοποιεί έναν αισθητικό διάλογο με το έργο του Κόνραντ «η Γραμμή Σκιάς» [1916] σε αφηγηματικό επίπεδο: η ιστορία του «Ιπτάμενου Ολλανδού» βρήκε το δρόμο για τη θεατρική του, αναπαραστατική εξέλιξη στη σκηνή μέσω του έργου του Κόνραντ.
Επιπλέον, έχει επιρροές από ταξιδιωτικές αναφορές πάνω στο περιβάλλον της νήσου Βόρνεο, καθώς επίσης και στοιχεία από ναυτικές περιπέτειες με σκοτεινή θεματολογία, όπως η «Μπαλάντα του γέρο –ναυτικού» του Σάμιουελ Κόλεριτζ ή «Τα ταξίδια του Γκιούλιβερ» του Τζόναθαν Σουίφτ [Μέρος Β’].

Προειδοποίηση
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, λόγω της ιδιαιτερότητας που έχει η μετάβαση των θεατών από τη στεριά στη θάλασσα, καλό θα ήταν να γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες γι’ αυτό το ταξίδι.

Πληροφορίες παράστασης
  • Είδος: Δραματοποιημένη λογοτεχνία
  • Σκηνή: Rabbithole [Γερμανικού 20, Μεταξουργείο]
  • Πρεμιέρα: 6 Νοεμβρίου2015
  • Ημέρες/Ώρες παραστάσεων: Παρασκευή 21:15
  • Σάββατο 21:15
  • Κυριακή 20:00
  • Διάρκεια: 120 λεπτά
  • Εισιτήρια: 12, 8 [φοιτ.], 5 ευρώ [ανέργων]
  • Πληροφορίες/Κρατήσεις: 210. 52 49 903
  • Ηθοποιοί: Βίκυ Λέκκα, Βίκυ Τριανταφύλλου/ Μαριάννα Λάζαρη, Τώνια Ράλλη, Μελαχρινός Βελέντζας, Δανάη Ντέμου, Αριάδνη Μιχαηλάρη, Ξανθή Σπανού, Βίβιαν Πανταζή
  • Σκηνικά: Αλέξανδρος Λόγγος, Τώνια Ράλλη
  • Κοστούμια: Θάλεια Τσίγκου
  • Videoart: Παναγιώτης Λαμπής, Τώνια Ράλλη
  • Φωτογραφία: Μαρία Τούλτσα
  • Μουσική: Στάθης Νταφαλιάς
  • Φωτισμοί: Γιώργος Κορδέλλας, Γιώργος Σίμωνας
  • Σχεδιασμός ηλεκτρονικής σελίδας και εντύπων: Αριάδνη Μιχαηλάρη
  • Σκηνοθεσία: Γιώργος Σίμωνας
  • Μια παραγωγή της ομάδας Mannschaft / mannschaft.gr

Η παράσταση συνεχίζετε μέχρι της 20 Δεκεμβρίου, Πληροφορίες εδώ.


Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Χρόνια πολλά στον Άγιο Νικόλαο και προστάτη μας



Χρόνια πολλά στον Άγιο Νικόλαο και προστάτη μας
Να έχει πάντα καλές θάλασσες και να προσέχει απανταχού της Γης όλους τους ναυτικούς.

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Η λαμαρίνα είχε τη δική της ιστορία: μη χαλάτε τη πιάτσα!


Patch Θυρεού Εμπορικού Ναυτικού



Ο Σύλλογος μας επιθυμεί τη δημιουργία patch (σήματος με σκρατς) θυρεού Εμπορικού Ναυτικού σε PVC υλικό προς πώληση.
Όσοι επιθυμούν παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με μήνυμα ή στη σελίδα μας στο facebook ή μέσω email (seafarers.and.jacklas@pathfinder.gr) για προ παραγγελία ώστε να υπολογιστούν τα κομμάτια.
Παραδείγματα patch σε PVC υλικό.




Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Καθηγητές ΚΕΣΕΝ: Μήπως το πρόβλημα είναι εδώ;


Αγαπητοί συνάδελφοι, μεταξύ μας όλοι έχουμε κατηγορήσει το ΚΕΣΕΝ και τις άλλες σχολές για πολλούς και διάφορους λόγους. Αλλά μήπως τελικά η εξήγηση για πολλά από τα προβλήματα στο ΚΕΣΕΝ βρίσκεται στον πίνακα με τα μόρια των καθηγητών μας;
4 από τους 6 εν ενεργεία καθηγητές δεν ήταν ποτέ Πλοίαρχοι (οι άλλοι 2 μόλις ένα χρόνο εκ των οποίων, είναι άγνωστο για το αν έχει πιάσει πλοιαρχία η Σιμώνη της οποίας η υπηρεσία που αναγράφετε στον πίνακα πιθανολογείτε να είναι ως Ύπαρχος)
4 από τους 6 δεν είχαν διδάξει ποτέ τίποτα πριν διδάξουν σε επαγγελματίες πλοιάρχους τι να κάνουν και τι να αποφεύγουν.

Και ας μη μιλήσουμε για το ΚΕΣΕΝ/Μηχανικών όπου σχεδόν όλοι οι καθηγητές εκεί είναι στεριανοί!



Να σημειώσουμε πως ο πίνακας δεν έχει υποκλαπεί. Ήταν αναρτημένος για παραπάνω από ένα μήνα έξω από τη γραμματεία του ΚΕΣΕΝ. Σε δημόσια θέα.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ



Αγαπητοί συνάδελφοι,
Έχουμε λάβει αρκετά μηνύματα όπου μας ζητάτε να γράψουμε στο blog μας για τη κατάσταση στα ναυτικά μητρώα ή σε άλλες σχολές.
Δυστυχώς όπως πρέπει να καταλάβετε ως διαχειριστές αυτού του ιστότοπου δεν μπορούμε να βρισκόμαστε παντού. Για αυτό σας ζητάμε να μας γράψετε με στοιχεία η λεπτομέρειες για την είδηση σας ώστε να μπορεί να ανεβεί άμεσα.
Όσων αναφορά το ΚΕΣΕΝ και τη Κα.Σιμώνη, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συναδέλφους μας για την διάδοση των ειδήσεων μας σε όλη τη σχολή, αλλά όπως μπορείτε να καταλάβετε αυτό από μόνο του δεν φτάνει. Πρέπει επιτέλους να αφήσουμε τα «ωχ αδελφέ» στην άκρη και επώνυμα να γίνει επίσημη καταγγελία από όλους μας, ώστε να απαλειφθεί αυτό το μεγάλο πρόβλημα που τρώει το ΚΕΣΕΝ και όλους εμάς.
Για περεταίρω, μπορείτε πλέον να επικοινωνήσετε μαζί μας ναι στο νέο μας e-mail seafarers.and.jacklas@pathfinder.gr

Σας ευχαριστούμε.