Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Ναυτιλία και COVID-19

 

Όπως όλα δείχνουν , οι ναυτικοί είμαστε από αυτούς που θα τη απειληθούν και θα αναγκαστούν να εμβολιαστούν για να μπορέσουν να εργαστούν και να ταξιδέψουν.

Πια είναι τα πιστεύω σας σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα; Θεωρείτε πως θα υπάρξουν ναυτικοί που θα αποφασίσουν να αφήσουν τα καράβια για να αποφύγουν τον εμβολιασμό; Θα το δεχτείτε απλά και μόνο για να συνεχίσετε να εργάζεστε;

Θα θέλαμε τα σχόλια σας πάνω σε αυτό το φλέγον θέμα.

 


 

 

Στήριξε τον Σύλλογο, γίνε μέλος του.

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

Ζητείται Ναυτοσύνη

 

Ναυτοσύνη βαριά λέξη όπως η Ρωμιοσύνη, δυστυχώς όμως εν έτη 2020 για ποια ναυτοσύνη μπορούμε να μιλήσουμε; Αυτή της γραφειοκρατίας και των checklist που πολλές φορές μπορεί να ξεπεράσουν και το Ελληνικό δημόσιο  ή των πληρωμάτων από διάφορες χώρες αμφιλεγόμενων εκπαιδευτικών διαδικασιών και αποκτήσεως διπλωμάτων.

Το φαινόμενο της γραφειοκρατίας όσο πάει θα αυξάνεται ακόμη περισσότερο και θα πέσει ακόμη μια φορά στις πλάτες των ναυτικών , που πέρα από τις επισκευές έχουν να ετοιμάσουν και τα καράβια για τις επιθεωρήσεις στους εκάστοτε λιμένες . Φυσικά όλα αυτά τηρώντας τις ώρες ξεκούρασης για να είναι άψογο ακόμη ένα χαρτί που υπάρχει πιθανότητα να ελέγξει ο επιθεωρητής που θα μπει στο καράβι αμέσως μετά από ενδεχόμενο standby 18 ωρών ή ακόμη και 3 ημερών. Βέβαια υπάρχουν και τα μελανά σημεία όπου είναι τόση η γραφειοκρατία που αντί να γίνονται σωστά γυμνάσια μαζεύονται όλοι με τις καθαρές τους φόρμες εργασίες για να τραβήξουν φωτογραφίες αποδείξεως γυμνασίου και να υπογράψουν στο τέλος τα σχετικά χαρτιά ,για τους δύσπιστους του γραφείου που προφανώς έχουν μαθητεύσει και έχουν αποφοιτήσει με άριστα από το σχολείο της ναυτικής απάτης, γιατί υπάρχουν και οι άλλοι που κάτσανε σε έδρανα πανεπιστήμιου και μετά σε καρέκλα γραφείου όμως  άμα τους δείξεις βαπόρι μπορούν να σου πουν με βεβαιότητα ότι είναι σκούνα.

Όταν πρόκειται  για κανένα καράβι Ελληνικής ιδιοκτησίας αλλά όχι φυσικά με Ελληνική σημαία αλλά με υψωμένη κάποια από τις γνωστές τιμημένες σημαίες , εντός του οποίου βρίσκονται πέντε- έξι εθνικότητες τότε κάνε τον σταυρό  σου αν βέβαια υπάρχει και κανένας Χριστιανός μέσα . Άνετα θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει αυτό το καράβι παιδική χαρά γιατί εκεί όχι μόνο δεν υπάρχει ναυτοσύνη αλλά ούτε η στοιχειώδης σωστή επικοινωνία όπου η νοηματική χρησιμοποιείται για να αντικαταστήσει  αρκετές φορές την αγγλική γλώσσα. Στην αντίπερα όχθη βέβαια υπάρχουν και οι άνθρωποι του γραφείου οι οποίοι κάποτε είτε ήταν ναυτικοί είτε απλά έβγαλαν κάποιο πανεπιστήμιο και πήραν και αυτοί μια θέση στο τραπέζι για να γευτούν μικρά κομματάκια από την πίτα, την ναυτοσύνη όμως από ότι φαίνεται οι πρώην ναυτικοί την ξεχνάνε στην σκάλα καθώς κατεβαίνουν για τελευταία φορά από το βαπόρι γιατί δεν πηγαίνει μαζί με την πρόθεση αρχί- μπροστά από τον νέο τους τίτλο . Ο άνθρωπος ξεχνάει γρήγορα από πού ξεκίνησε και αντί να προσπαθεί να βοηθήσει αυτούς τους οποίους κάποιο έτρωγε μαζί , απλά σφυρίζει αδιάφορα και απαντάει καλύτερα και από Γάλλος διπλωμάτης όταν χρειαστεί .

Η ναυτοσύνη είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων στις μέρες μας αυτή η τέχνη έχει αρχίσει να χάνεται βουλιάζοντας σαν σε ναυάγιο. Οι άνθρωποι που βρίσκονται στα καράβια θα πρέπει να μεταλαμπαδεύουν την τέχνη στους νεότερους . Οι άνθρωποι του γραφείου να μην ξεχνάνε ποιοι ήταν όσο ταξίδευαν  και όσοι δεν έχουν πατήσει ποτέ σε βαπόρι καλό θα ήταν να τους στείλουν καμιά εκπαιδευτική εκδρομή τα αφεντικά τους μήπως και καταλάβουν τι σημαίνει λαμαρίνα. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις ανθρώπων οι οποίοι είτε δεν ξέχασαν την ναυτική τους ταυτότητα είτε δεν ήταν ποτέ ναυτικοί και έχουν περισσότερη ναυτοσύνη από εν ενεργεία ναυτικούς .

 

Χαραλάμπους Π. Βασίλειος
Μηχανικός Γ ΕΝ ,
Msc

 

 

 

Στήριξε τον Σύλλογο Ναυτικών
και Λοιπών Κακοποιών Στοιχείων,
γίνε μέλος του.

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Συμβουλές για ένα επιτυχημένο βιογραφικό Ναυτικού

Μπορεί οι ναυτιλιακές εταιρίες να θέλουν να παραμείνουν «παραδοσιακές» προς τους έλληνες ναυτικούς με το περάσεις από το γραφείο για να συμπληρώσεις τη δική τους αίτηση για πρόσληψη, αυτό όμως δεν θα πει πως δεν πρέπει να γράψετε ένα καλό βιογραφικό σημείωμα, καθώς οι περισσότεροι εργοδότες κοιτούν μόνο για λίγα δευτερόλεπτα το κάθε βιογραφικό πριν καταλήξουν στο ναι ή όχι.

1. Η γλώσσα του βιογραφικού.
Καθότι όλες οι ναυτιλιακές αλλά και γενικά παγκοσμίως όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν την αγγλική, θα πρέπει και το βιογραφικό σας να συνταχθεί στα αγγλικά.

2. Κρατήστε το σύντομο.
Συνήθως ένα βιογραφικό δε θα πρέπει να είναι πάνω από δύο σελίδες Α4. Οι εργοδότες, κατά μέσο όρο, ξοδεύουν οχτώ δευτερόλεπτα σε κάθε βιογραφικό και ένας σίγουρος τρόπος να πάτε στην «Όχι» στοίβα, είναι να τους στείλετε όλη την ιστορία της ζωής σας.

3. Ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.
Οι εργοδότες κοιτούν για ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και αν τα βρουν χάνετε πολλούς πόντους. Οι περισσότερες ναυτιλιακές λαμβάνουν μαζικά βιογραφικά, επομένως το να τους δώσετε αφορμή να απορρίψουν την αίτηση σας εξαιτίας λαθών που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

4. Η μορφή του βιογραφικού.
Γράψτε τα βασικά σας στοιχεία. Ημερομηνία, τόπος γέννησης, Διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας.
    Θέση Εργασίας – Position: Δηλαδή ο βαθμός σας για τον οποίο κάνετε την αίτηση.
    Τελευταία Θαλάσσια Υπηρεσία – Previous Sea Experience: Οι τελευταίες σας πέντε ναυτολογήσεις είναι αρκετές.
    Σπουδές – Studies: Η χρονολογία που αποφοιτήσατε ΑΕΝ και ΚΕΣΕΝ είναι αρκετές. Αν έχετε και κάποιο άλλο ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ γράφετε και αυτό.
    Πτυχία – Certificates: Τίτλος και αριθμός του κάθε ναυτικού διπλώματος και πιστοποιητικού κατέχετε. (Δίπλωμα, tanker safety, SSO, RO-RO κτλ)
    Ξένες Γλώσσες – Foreign Languages: Τίτλος και επίπεδο γνώσης ξένης γλώσσας
    Γνώσεις Η/Υ – PC Knowledge: Τίτλος πτυχίου γνώσεων Η/Υ
    Military Experience: Βαθμός, Σώμα, ΕΣΣΟ, Μήνας και Έτος κατάταξης και απόλυσης.    

Καλή επιτυχία στις αιτήσεις σας!

 

 

 

Στήριξε τον Σύλλογο Ναυτικών και Λοιπών Κακοποιών Στοιχείων

ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ!

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Ο πρώτος κανονισμός στολών εμπορικού ναυτικού του 1858

 Ο πρώτος κανονισμός στολών εμπορικού ναυτικού του 1858

Το νεοσύστατον ελληνικόν κράτος εξέδωσε υπό του Βασιλεύς Όθων στις 14 Οκτωβρίου 1858 το υπ αριθμόν διάταγμα 47 «Περί στολής των πλοιάρχων, υποπλοιάρχων και λογιστών των εν τοις ατμοκίνητοις της εταιρίας υπηρετούντων»

Ουδεμία άλλη κυβέρνηση τις εποχές εκείνες έδινε την πρέπουσα σημασία στον εμπορικό ναυτικό της, επομένως πρέπει να είμεθα υπερήφανοι που η Ελλάς ως πανάρχαια ναυτική δύναμη εξέδωσε και τον πρώτο κανονισμό στολών εμπορικού ναυτικού.


 

Ο ρόμβος της ναυτικής πυξίδος

Η Μ. Βρετανία έρχεται 60 χρόνια αργότερα, μόλις το 1918 για να καθιερώσει επίσημη στολή για τους διπλωματούχους αξιωματικούς του «Merchant Marine» η οποία βασίζεται στο Royal Navy και είχε ως έμβλημα ρόμβο από το ημιρρόμβιον του ανεμολογίου της ναυτικής πυξίδος. Ενώ ο Βασιλεύς της Μ. Βρετανίας το ίδιο έτος, για την προσφορά της εμπορικής ναυτιλίας στις απώλειες που είχε κατά τον πόλεμο, τους απένειμε την ονομασία «MERCHANT NAVY» τα παραπάνω συντάχθηκαν στο «Merchant Navy Uniform Act, 1918»


Ο δεύτερος κανονισμός στολών εμπορικού ναυτικού του 1936

Από το 1858, φτάνουμε 78 χρόνια αργότερα με τον Α.Ν 123/1936 που στο επίμαχο άρθρον το Νο. 8, μεταξύ άλλων γράφονται οι λέξεις που άπτονται του ενδιαφέροντος μας: « ….‘Εμπορικά Πλοία και Λέμβους και τας Στολάς του Προσωπικού αυτών…… αρμοδία είναι η Διεύθυνση Εμπορικής Ναυτιλίας είτε το Γ.Ε.Ν. ». Όμως δεν γράφεται καμία περαιτέρω λεπτομέρεια σχετικώς με το τι είδους στολές θα ήσαν αυτές.

Η μόνη εμφάνιση της στολής έρχεται στις 15-05-1937 στο περιοδικό «Ναυτικά Χρονικά» Νο.154

 




 


162 έτη από το 1858 και 83 έτη από το 1937 ως το 2020, το εμπορικό μας ναυτικό, παραμένει χωρίς κάποιο σύγχρονο κανονισμό στολής ενώ απαξιώνεται όλο και περισσότερο σήμερα η έννοια της στολής και περιφρονούνται οι όσοι ζητούν κανονισμό αυτής.

Πηγή: Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Ιστορίας

 

Στήριξε τη προσπάθεια του συλλόγου, γίνε μέλος του!

 

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Λίγα λόγια για τον σύλλογο

 

Ο σύλλογος δημιουργήθηκε όταν ακόμα ήμουν τελειόφοιτος στην ΑΕΝ Μακεδονίας. Πάνω σε μια κουβέντα της παρέας άκουσα τη φράση «ναυτικοί και κακοποιά στοιχεία» και έτσι βαφτίστηκε η ιδέα μου.. Έτσι απλά, χωρίς να το πολυσκεφτώ, και αυτή ήταν η αρχή!

Το 2009 δημιούργησα στο Facebook μια ομάδα με αυτό το όνομα καθαρά για χιουμοριστικούς λόγους. Έπειτα, το 2011 μετά από διάφορες αλλαγές του Facebook και εφόσον η ομάδα διεγράφη, δημιούργησα την σελίδα που υπάρχει έως και σήμερα. Η σελίδα γινόταν όλο και πιο γνωστή... ο σκοπός όμως παρέμεινε ο ίδιος!

Το 2015 συναντήθηκα στο ΚΕΣΕΝ με παλιούς μου συμμαθητές και φίλους και κάπου εκεί, η ατομική αυτή προσπάθεια έγινε ομαδική!

Αυτή η ομάδα δημιούργησε και τον ιστότοπο (blogspot) με σκοπό να προβάλλονται τα προβλήματα του ΚΕΣΕΝ άλλα και ότι άλλο αφορά τη ναυτιλία, αποκτώντας έτσι και ενημερωτικό περιεχόμενο.

Το 2020 έφερε και τον λογαριασμό στο instagram όπου καθημερινά, μέσω μηνυμάτων, προσπαθούμε να σας απαντάμε σε κάθε ναυτική σας απορία ή και προβληματισμό.

Και σήμερα μας έφερε ένα καταστατικό – ταυτότητα μέλους για όλους εσάς που θέλουν να μας βοηθήσουν, που θέλουν όλη αυτή τη προσπάθεια να συνεχιστεί και να πάει ακόμα πιο ψηλά. Δεν απαιτούμε από κανέναν να προσφέρει αν δεν το θέλει, θα ήταν χαρά μας όμως να δούμε όλους εσάς να γίνεται ένα με εμάς.

Να ξέρετε πως αυτός ο σύλλογος, δεν είναι μόνο «εγώ», αλλά είναι και όλοι οι ναυτικοί που με τις φωτογραφίες σας, τα άρθρα σας, τις ιδέες σας και τους προβληματισμούς σας, τον έχετε κάνει αυτό που είναι σήμερα!

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Οικος Ναύτου, Δώρο Χριστουγέννων 2020

 

Ανακοινώθηκε από τον Οίκο Ναύτου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση λόγω εορτών Χριστουγέννων.
Μπορείτε να ανατρέξετε στον ιστότοπο του Οίκου Ναύτου για να δείτε εάν τηρείτε τις προϋποθέσεις για την καταβολή του δώρου.

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

Eκκλησία και Ναυτοσύνη της Χίου τιμούν τη μάχη του Αίπους

 

Η ιστορική μάχη του Αίπους (15 Νοεμβρίου 1912), η οποία έκρινε την απελευθέρωση της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους με την θυσία του Ανθυποπλοιάρχου Π.Ν. Νικολάου Ρίτσου, του Δόκιμου Ιωάννου Παστρικάκη κ.α τιμήθηκε την 15 Νοεμβρίου 2020 με Αρχιερατική θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου (Καθεδρικό Βροντάδου) ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Χίου, Ψαρών και Οινουσσών κ. Μάρκου.

Στο πέρας της θέιας Λειτουργίας τελέστηκε το από αιώνος καθιερωμένο μνημόσυνο των ηρώων του Αίπους και επιμνημόσυνη δέηση στον Νάρθηκα του Ιερού Ναού όπου ευρίσκεται λάρνακα που φυλάσσονται τα οστά των ηρώων της Χιακής Ελευθερίας: «οἱ τύμβοι τῶν ὀστέων αὐτῶν τά ὅρια τῆς Πατρίδος γῆς φυλάττουσιν».

Στη συνέχεια ο Σεβ. Μητροπολίτης Χίου κ. Μάρκος μετέβη, συνοδευόμενος μόνο από τον Ιερολογ. Αρχιδιάκονο π. Απόστολο Λάρδα και τον Μανιάτη Πρόεδρο του Συλλόγου Σπουδαστών ΑΕΝ Μηχανικών Χίου Πέτρο Ιωάν. Λαμπρινάκο, στη κορυφή του ιστορικού και αγιασμένου όρους Αίπος, στον χώρο που έγινε η ηρωική μάχη του 1912 και τέλεσε επιμνημόσυνη δέηση στο λιτό μνημείο που η φιλοπατρία των κατοίκων του Βροντάδου ανήγειρε στο σημείο της θυσίας των ηρώων.

Μετά τη δέηση έγινε κατάθεση στεφάνων από τον Σεβασμιώτατο και από τον Πρόεδρο του Συλλόγου Σπουδαστών ΑΕΝ Μηχανικών Χίου και εψάλη ο Εθνικός Ύμνος.

 ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

(σ.σ. Από εμάς ένα μπράβο στον συνάδελφο δόκιμο για την άριστη εικόνα της στολής του)



Πηγή isalos.net

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Ελληνικό ΔΞ αναποδογύρισε τούρκικο αλιευτικό, νεκροί 4 τούρκοι.

 

Τέσσερις τούρκοι νεκροί και ένας αγνοούμενος είναι ο απολογισμός της σύγκρουσης αλιευτικού σκάφους με το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο «Έφεσος» στα ανοιχτά της πόλης Μερσίνη στη Τουρκία, Βόρεια της Κύπρου.

Από τη σύγκρουση με το δεξαμενόπλοιο, το τουρκικό αλιευτικό αναποδογύρισε και έως αυτήν τη στιγμή έχουν ανασυρθεί οι σοροί τεσσάρων ψαράδων.

Η επιχείρηση διάσωσης από τις τουρκικές αρχές στο σημείο συνεχίζεται, προκειμένου να εντοπιστεί ο ένας αγνοούμενος.

Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στο ελληνικό δεξαμενόπλοιο, που είχε αναχωρήσει από το Σειχάν της Τουρκίας με προορισμό το Βιετνάμ μεταφέροντας 139.144 μετρικούς τόνους πετρέλαιο, επέβαιναν 27 άτομα πλήρωμα, μεταξύ των οποίων και δεκατρείς Έλληνες.

Ευχόμαστε την άμεση αναχώρηση του Ελληνικού πλοίου και να μην έχουν οι ναυτικοί μας προβλήματα με τις τουρκικές αρχές.

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

Ο θαλαμηπόλος του Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ αποκαλύπτει: «έβγαλα από τη πρίζα το τριγωνικό ραντάρ»

 Ο θαλαμηπόλος του Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ φαίνεται να είναι ο υπαίτιος του ατυχήματος του άτυχου πολεμικού πλοίου.

Όπως δήλωσε ο Κελευστής ΕΠ.ΟΠ θαλαμηπόλος του Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ, θέλησε να βάλει πλυντήριο τα σεντόνια του πλοίου, αλλά η μία ηλεκτρομηχανή που ήταν σε λειτουργία δεν σήκωνε άλλα φορτία, καθώς πέρα από τα όργανα της γέφυρας, την ίδια ώρα λειτουργούσε τον φούρνο και όλα τα μάτια  της κουζίνας ο εσκαρέας (μάγειρας).

Αγανακτισμένος λοιπόν καθώς έπρεπε να τελειώσει με τα σεντόνια και να ετοιμάσει 20 φραπέδες για το πλήρωμα, ώστε να πάει μετά για ύπνο, ανέβηκε στη γέφυρα και έβγαλε από τη πρίζα το τριγωνικό ραντάρ την ώρα που εκτελούσαν Κ-Χ, με αποτέλεσμα να συμβεί το μοιραίο ατύχημα.

Μετανιωμένος δείχνει πάντως για τη πράξη του ο ΕΠ.ΟΠ θαλαμηπόλος, καθώς στα πλυντήρια του πλοίου είχε βάλει όλα τα σεντόνια τα οποία χάθηκαν με τη πρύμνη του πλοίου.

«πως θα αλλάξω τώρα σεντόνια τη Κυριακή, όλα χάθηκαν» δήλωσε κατά τη σύλληψη του από την Ναυτονομία.

(Το παραπάνω κείμενο είναι καθαρά χιουμοριστικό και ουδεμία σχέση έχει με τη πραγματικότητα)

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Σύγκρουση του Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ με πλοίο εμπορευματοκιβωτίων.

Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ

Προσέκρουσε το Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ-63) με το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων MAERSK LAUNCESTON σήμερα πρωινές ώρες ανοιχτά από τον ΝΣ Σαλαμίνας στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.

Πιθανότερο σενάριο σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις που έχουμε, ο Κυβερνήτης και οι Αξκοί του Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ πρέπει να κινήθηκαν αντίθετα του ΔΚΑΣ και να επεχείρησαν να περάσουν από τη πλώρη του MAERSK LAUNCESTON με αποτέλεσμα αυτό να μη προλάβει να αποφύγει τη σύγκρουση με το Ν/ΘΗ και να το πετύχει στη πρύμη του.

Αμέσως έσπευσαν σκάφη του λιμενικού και ρυμουλκά ενώ το Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ ως αυτή την ώρα έχει ρυμουλκηθεί πίσω στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας.


 

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

Αρρωστημένη φιλόζωος θέλησε να ταξιδέψει αγκαζέ με τη κατσίκα της σε ΕΓ πλοίο

 

 Και όμως συνέβη! Αρρωστημένη φιλόζωος (η μάλλον ζωόφιλος) παρουσιάστηκε στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά με μια κατσίκα δεμένη με λουρί και θέλησε να πάρει τη σχετική άδεια που ισχύει για τα κατοικίδια ζώα (σκύλους – γάτες) για τη κατσίκα!

Αφού προσπάθησαν με ήρεμο τρόπο οι λιμενικοί να της εξηγήσουν πως βάση νόμου (4039/2012), ζώα συντροφιάς μπορούν να χαρακτηριστούν μόνο σκύλοι και γάτες και πως η κατσίκα πρέπει να ταξιδέψει στον χώρο αποσκευών στα κλουβιά, η αρρωστημένη φιλόζωος μέσα σε φωνές, ουρλιαχτά και απειλές, αποχώρησε από το Κ.Λ. Πειραιά, άγνωστο για το εάν τελικά ταξίδεψε για τον προορισμό της.

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

Παραγγελία μπλούζες ΕΝ

  

Επειδή πολλοί μας το ζητάτε συνέχεια, αποφασίσαμε να κάνουμε εκ νέου παραγγελία σε μπλούζες ΕΝ (polo και t-shirt).

Δυστυχώς λόγο των αρκετών επιστροφών σε παραγγελίες, θα κάνουμε ονομαστικές παραγγελίες, με αποκλειστική παράδοση χέρι με χέρι στον Πειραιά.

ΔΕΝ θα γίνουν αποστολές με courier, δεν μπορούμε να μπούμε τώρα σε αυτή τη διαδικασία ξανά, για αυτό όποιος ζητήσει ΜΟΝΟ χέρι με χέρι στον Πειραιά.

Σας ευχαριστούμε.

Παραγγελίες θα γίνουν δεκτές ως την Παρασκευή 25/09 για να δώσουμε τη παραγγελία στο κατάστημα.

 





Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

Το ΚΝΕ εκτός τόπου και χρόνου. Φαντάζετε ένοπλους στις ΑΕΝ!

    Με ανάρτηση στο 902.gr η Οργάνωση Περιοχής Αττικής ΚΝΕ, καταγγέλλει την παρουσία ένοπλων ανδρών του λιμενικού στην ΑΕΝ Ασπροπύργου εντός του χώρου της σχολής καθώς και την ένοπλη θερμομέτρηση στη πύλη της σχολής.
Προκαλώντας έτσι (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα τους) την αγανάκτηση των σπουδαστών!

    Επίσης προσθέτουν ότι «έφτασαν αυτή τη φορά στο σημείο να επιχειρήσουν την απαγόρευση της διάδοσης των εκδηλώσεων του 46ου Φεστιβάλ ΚΝΕ - "Οδηγητή" από μέλη και φίλους της ΚΝΕ»
    Μήπως αυτό είναι που σας πόνεσε προδότες του έθνους; Οι μετρημένοι στο χέρι σπουδαστές της ΑΕΝ Ασπροπύργου που είναι ενταγμένοι στην ανθελληνική οργάνωση σας;

    Ξυπνήστε επιτέλους εσείς του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και καταλάβετε πως η αριστερά δεν έχει καμία θέση στην ναυτιλία.

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Φωτιά στο ΔΞ New Diamond - 5 Έλληνες πλήρωμα, 1 νεκρός Φιλιππινέζος

 

Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. 

Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. 

Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το ΔΞ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων ΔΞ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. 

Σε ό,τι αφορά το πλήρωμα, «ο αγνοούμενος Φιλιππινέζος ναύτης θεωρείται νεκρός. Τραυματίσθηκε άσχημα όταν εξερράγη λέβητας», δήλωσε ο ντε Σίλβα και συμπλήρωσε: «Μεταξύ του πληρώματος υπήρχαν 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζοι. Ένας απ' αυτούς έχει τραυματισθεί και διακομίσθηκε αεροπορικώς από το πλοίο και οι υπόλοιποι είναι σώοι».

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στο μηχανοστάσιο του πλοίου το πρωί της Πέμπτης και επεκτάθηκε στη γέφυρα του δεξαμενόπλοιου. Αρχικά, αυτό έπλεε ακυβέρνητο, σε απόσταση 38 χιλιομέτρων ανατολικά της πόλης Θιρουκοβίλ της Σρι Λάνκα. Όμως, αφού εγκαταλείφθηκε, παρασύρθηκε σε απόσταση 25 χιλιομέτρων από την ακτή. Τώρα, οι αρχές το ρυμουλκούν μακριά από τη στεριά, προς τα ανατολικά.

Πηγή: lifo.gr

 

Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το τάνκερ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων τάνκερ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. Πηγή: www.lifo.gr
Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το τάνκερ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων τάνκερ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. Πηγή: www.lifo.gr
Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το τάνκερ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων τάνκερ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. Πηγή: www.lifo.gr

Πρωτοφανής αδιαφορία από ναυτιλιακή εταιρία και ΥΕΝ για το ΦΓ ANGELIC GLORY


 Δημοσιοποιούμε επιστολή του πλοιάρχου του πλοίου ANGELIC GLORY, ελληνικής σημαίας και πλοιοκτησίας (εταιρεία Panthalassa Maritime Corporation of the Marshall Islands – πλοιοκτησίας Μάρκου Λαιμού) , στο οποίο όπως προκύπτει τα προβλήματα που αναδείξαμε πρόσφατα με δελτίο τύπου επιδεινώνονται δραματικά και οι αρμόδιοι δεν προβαίνουν σε καμία ενέργεια ώστε να σταματήσει ο παράνομος και εξωφρενικός εγκλωβισμός των Ναυτεργατών που ζητούν τον επαναπατρισμό τους, αλλά ούτε και αυτά που συνδέονται με τις συνθήκες ζωής και διαβίωσης στο πλοίο.

Από: M/V Angelic Glory
Εστάλη: Tuesday, September 1, 2020 8:57 AM
Θέμα: Κατάσταση ΦΓ ANGELIC GLORY 01/09/2020

Καλή μέρα,
Ως απάντηση στο τελευταίο μήνυμά σας για όλη την κατάσταση (δεν μπορείτε να πληρώσετε τους 2 τελευταίους μισθούς μας), θα ήθελα να ενημερώσω το καλό γραφείο σας ότι το R.O.B. Το πετρέλαιο ντίζελ πρόκειται να εξαντληθεί σε περίπου 7-8 ημέρες, πράγμα που σημαίνει ότι το σκάφος δεν θα είναι σε θέση να ζεστάνει το F.O. για να αρχίσει να κινείται.

Επίσης, δεν θα είναι σε θέση να ζεστάνει το νερό για οποιαδήποτε πιθανή αιτία και πιθανότατα θα επηρεάσει την ορθή λειτουργία του air condition μας (M.L.C.). Επίσης, καθώς γνωρίζετε ότι οι προμήθειές μας σε τρόφιμα και πόσιμο νερό θα εξαντληθούν εντελώς σε μια εβδομάδα (το καλό γραφείο σας γνωρίζει την κατάσταση επειδή σας στείλαμε τα τρόφιμα και τις προμήθειές μας για R.O.B.s πριν από δύο εβδομάδες). Όπως γνωρίζετε επίσης, έχω λάβει και έχω διαβιβάσει τις παραιτήσεις σας από έναν μεγάλο αριθμό πληρώματος, το οποίο είναι απολύτως απαραίτητο να κανονίσω τον επαναπατρισμό του A.S.A.P.

Για αυτά τα θέματα πρέπει να βρείτε μια άμεση λύση, διότι η κατάσταση εδώ είναι κρίσιμη και φαίνεται να κλιμακώνεται στη χειρότερη με γεωμετρική πρόοδο. Πρέπει να υπενθυμίσω στο καλό γραφείο σας ότι ως πλοίαρχος του σκάφους οι προτεραιότητές μου είναι η ασφάλεια του πλοίου και η ευημερία του πληρώματος μου. Λυπάμαι που σας υπενθυμίζω ότι ως πλοίαρχος του καλού σκάφους σας και σύμφωνα με το S.M.S. της εταιρείας μας (Κεφάλαιο 5 ενότητα 1: ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ MASTER) Έχω την υπερισχύουσα αρχή. Επομένως, ζητώ από το γραφείο σας να διευθετήσει αυτά τα κρίσιμα ζητήματα A.S.A.P. Παρακαλώ κράτα με ενήμερο.
Με εκτίμηση Master of MV Angelic Glory”

 

Υ.Γ.: Λάβαμε από την ναυτιλιακή εταιρεία DIAMLEMOS SHIPPING CORPORATION την 1/9/2020  email όπου μας ενημέρωναν ότι τα πλοία ANGELIC POWER και ANGELIC GLORY από τους μήνες Μάρτη – Απρίλη 2019 άλλαξαν διαχείριση και είναι υπό την διαχείριση της εταιρείας : Panthalassa Maritime Corporation of the Marshall Islands (πλοιοκτησία Μάρκου Λαιμού)

 Πηγή: arxipelagos.gr

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Σε πλήρη λειτουργία τα ΚΕΣΕΝ Πχων και Μηχ Μακεδονίας

 

Κανονικά θα λειτουργήσουν τα ΚΕΣΕΝ Πλοιάρχων και Μηχανικών Μακεδονίας για την απόκτηση των προαγωγικών διπλωμάτων για το διδακτικό έτος 2020-21.

Για πληροφορίες και εγγραφές:

ΚΕΣΕΝ Πλοιάρχων

https://sites.google.com/view/kesenpmak/

Τ/Φ ΚΕΣΕΝ: 23920 31891

kesenmak.pl@hcg.gr

 

ΚΕΣΕΝ Μηχανικών

https://sites.google.com/view/kesenmakmech/

Τ/Φ ΚΕΣΕΝ: 23920 31891 / 23920 34037

kesenmak.edumix@hcg.gr

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

Έκρηξη στο ΕΓ-ΟΓ Blue Star Horizon, νεκρός 30χρονος ναυτικός

Συναγερμός σήμανε στις 09:30 το πρωί σε ΕΚΑΒ και λιμεναρχείο Ηρακλείου, από έκρηξη μικρής ισχύος που σημειώθηκε σε επιστόμιο καζανιού του επιβατικού πλοίο «Blue Horizon» που βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Ηρακλείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν τέσσερις εγκαυματίες εκ των οποίων ο ένας, ένας 30χρονος, έχει τραυματιστεί πιο σοβαρά. Οι άλλοι τρεις έχουν τραυματιστεί ελαφρά.

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ηρακλείου ο μηχανικός του πλοίου, ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες του νοσοκομείου, έχει εγκαύματα σε μεγάλη επιφάνεια στο σώμα του. Ο 30χρονος μηχανικός βρισκόταν πιο κοντά από τους άλλους τρεις στο σημείο της έκρηξης του επιβατικού πλοίου, με αποτέλεσμα να καούν τα ρούχα του και μεγάλο μέρος του σώματός του, ενώ αυτήν τη στιγμή είναι διασωληνωμένος στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Οι άλλοι τρεις ναυτικοί, ηλικίας 45, 34 και 27 ετών, που βρίσκονταν κοντά στο σημείο της έκρηξης στο μηχανοστάσιο του πλοίου, έχουν ελαφρά εγκαύματα. Ο ένας χρειάστηκε παροχή πρώτων βοηθειών.

Το ατύχημα έγινε κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης του καζανιού του πλοίου.

Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ μαζί με τον γιατρό και παρέλαβαν τους εγκαυματίες προκειμένου να τους μεταφέρουν στο ΠΑΓΝΗ. Η ζημιά στη μηχανή του πλοίου δεν είναι σημαντική και θα εκτελέσει το βράδυ το προγραμματισμένο δρομολόγιό του για Πειραιά. 

Εκπρόσωποι της πλοιοκτήτριας εταιρίας βρίσκονται από την πρώτη στιγμή δίπλα στους τέσσερις τραυματίες, για να τους προσφέρουν κάθε δυνατή βοήθεια.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Πρωινές ώρες σήμερα, σημειώθηκε ατύχημα στο χώρο του μηχανοστασίου στο Ε/Γ-Ο/Γ “Blue Horizon”, Ν.Π. 10579, το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο στο λιμένα του Ηρακλείου.

Το Ε/Γ-Ο/Γ είχε καταπλεύσει νωρίτερα εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμένα του Πειραιά, μεταφέροντας και αποβιβάζοντας με ασφάλεια συνολικά 420 επιβάτες.

Από το ατύχημα τραυματίστηκαν τέσσερα (04) μέλη πληρώματος, 30, 34, 27 και 45 ετών, όλοι πλήρωμα μηχανοστασίου, οι οποίοι διακομίστηκαν με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Σημειώνεται ότι την ώρα του ατυχήματος στο ανωτέρω πλοίο δεν επέβαιναν επιβάτες.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης εξέφρασε τη λύπη του για το συμβάν και τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση των τραυματιών.

Παράλληλα, με εντολή του Υπουργού στο σημείο μεταβαίνουν άμεσα κλιμάκια του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων καθώς και της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων, με σκοπό τη διερεύνηση των αιτιών και των συνθηκών του ατυχήματος.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.

Η ανακοίνωση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία

Ο Όμιλος Attica εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Εταιρεία σας ενημερώνει ότι σήμερα Δευτέρα, 24 Αυγούστου περί ώρα 9:30 π.μ. στο Πλοίο BLUE HORIZON το οποίο βρισκόταν στο λιμάνι του Ηρακλείου, κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης εκδηλώθηκε διαρροή ατμού στο μηχανοστάσιο του πλοίου. Από τη διαρροή τραυματίστηκαν τέσσερα μέλη πληρώματος που εκτελούσαν τις εργασίες συντήρησης, οι οποίοι διακομίσθηκαν άμεσα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Εξ αυτών, δύο μέλη πληρώματος νοσηλεύονται ενώ στα υπόλοιπα δύο απαιτήθηκε μόνο η παροχή πρώτων βοηθειών».

Συνέχεια ενημέρωσης αναφορικά με το ατύχημα στο μηχανοστάσιο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τεσσάρων ναυτικών στο Ηράκλειο

Απεβίωσε ο 30χρονος ναυτικός του Ε/Γ-Ο/Γ  “Blue Horizon”, ο οποίος είχε μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου.

 

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, αμέσως μόλις έγινε γνωστή η δυσάρεστη αυτή εξέλιξη, δήλωσε τα εξής:

¨Με βαθιά θλίψη και οδύνη πληροφορήθηκα το θάνατο του 30χρονου Γ΄ Μηχανικού του Ε/Γ-Ο/Γ “Blue Horizon”. Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους οικείους του ναυτικού μας. Μόλις ενημερώθηκα για το δυστύχημα έδωσα εντολή στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΝΑΝΠ για πλήρη διερεύνηση των αιτιών και των συνθηκών κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα το τραγικό αυτό συμβάν  και ήδη κλιμάκια ειδικών βρίσκονται στο Ηράκλειο για το σκοπό αυτό¨.

 Πηγή:http://newsx.gr/

Από εμάς τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του συνάδελφου Θανάση.

 

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Αποτελέσματα δημοσκόπησης «Επιχειρησιακή στολή ή ολόσωμη φόρμα»

Στην δημοσκόπηση που έλαβε μέρος στη σελίδας μας από τη 1 Αυγούστου έως τις 20 Αυγούστου, φαίνεται πως έλληνες ναυτικοί θέλουν να ξεφύγουν από τη φόρμα της εταιρίας και προτιμούν μία πιο επιχειρησιακή εμφάνιση εντός του πλοίου.

Στο σύνολο 802 ψήφων ως τις 20 Αυγούστου, το 69% δήλωσε πως επιθυμεί επιχειρησιακή εμφάνιση, ενώ μόνο το 31% παραμένει πιστό στην ολόσωμη φόρμα που προσφέρει η κάθε εταιρία.

            Πια τα οφέλη όμως μίας τέτοιας εμφάνισης; Φυσικά δεν λέμε να φέρουμε και στο εν πλω τα διακριτικά και τα σήματα του ΕΝ.

            Είναι όμως παντελόνι και χιτώνιο αγορασμένο στα μέτρα μας ανθεκτικού υλικού (rip-stop) που θα αντέξει σε βρομιές, λάδια ή και σκισίματα.

            Δεν γεμίζεις τη βαλίτσα με πρόχειρα ρούχα να φοράς κάθε μέρα. Με δύο αλλαξιές επιχειρησιακών, βγάζεις το μπάρκο άνετα.

            Δεν είναι η ολόσωμη φόρμα, η οποία π.χ αν είσαι 1.70 ύψος και 90 κιλά θέλεις το XL το οποίο το καβάλο θα φτάνει στα γόνατα και θα τη πατάς.

            Ενώ στα λιμάνια δείχνεις μία πολύ ωραία εικόνα σε πλοηγό και αρχές η οποία θα εκτιμηθεί και ίσως γλυτώσετε κάποιο ελαφρύ παράπτωμα.

             Για αυτούς τους λόγους εύχομαι να δω όλο και περισσότερους συναδέλφους να φέρουν επιχειρησιακή εμφάνιση εντός του πλοίου.

 

Εκ του Συλλόγου Ναυτικών και Λοιπών Κακοποιών Στοιχείων.