Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

Παραγγελία μπλούζες ΕΝ

  

Επειδή πολλοί μας το ζητάτε συνέχεια, αποφασίσαμε να κάνουμε εκ νέου παραγγελία σε μπλούζες ΕΝ (polo και t-shirt).

Δυστυχώς λόγο των αρκετών επιστροφών σε παραγγελίες, θα κάνουμε ονομαστικές παραγγελίες, με αποκλειστική παράδοση χέρι με χέρι στον Πειραιά.

ΔΕΝ θα γίνουν αποστολές με courier, δεν μπορούμε να μπούμε τώρα σε αυτή τη διαδικασία ξανά, για αυτό όποιος ζητήσει ΜΟΝΟ χέρι με χέρι στον Πειραιά.

Σας ευχαριστούμε.

Παραγγελίες θα γίνουν δεκτές ως την Παρασκευή 25/09 για να δώσουμε τη παραγγελία στο κατάστημα.

 





Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

Το ΚΝΕ εκτός τόπου και χρόνου. Φαντάζετε ένοπλους στις ΑΕΝ!

    Με ανάρτηση στο 902.gr η Οργάνωση Περιοχής Αττικής ΚΝΕ, καταγγέλλει την παρουσία ένοπλων ανδρών του λιμενικού στην ΑΕΝ Ασπροπύργου εντός του χώρου της σχολής καθώς και την ένοπλη θερμομέτρηση στη πύλη της σχολής.
Προκαλώντας έτσι (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα τους) την αγανάκτηση των σπουδαστών!

    Επίσης προσθέτουν ότι «έφτασαν αυτή τη φορά στο σημείο να επιχειρήσουν την απαγόρευση της διάδοσης των εκδηλώσεων του 46ου Φεστιβάλ ΚΝΕ - "Οδηγητή" από μέλη και φίλους της ΚΝΕ»
    Μήπως αυτό είναι που σας πόνεσε προδότες του έθνους; Οι μετρημένοι στο χέρι σπουδαστές της ΑΕΝ Ασπροπύργου που είναι ενταγμένοι στην ανθελληνική οργάνωση σας;

    Ξυπνήστε επιτέλους εσείς του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και καταλάβετε πως η αριστερά δεν έχει καμία θέση στην ναυτιλία.

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Φωτιά στο ΔΞ New Diamond - 5 Έλληνες πλήρωμα, 1 νεκρός Φιλιππινέζος

 

Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. 

Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. 

Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το ΔΞ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων ΔΞ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. 

Σε ό,τι αφορά το πλήρωμα, «ο αγνοούμενος Φιλιππινέζος ναύτης θεωρείται νεκρός. Τραυματίσθηκε άσχημα όταν εξερράγη λέβητας», δήλωσε ο ντε Σίλβα και συμπλήρωσε: «Μεταξύ του πληρώματος υπήρχαν 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζοι. Ένας απ' αυτούς έχει τραυματισθεί και διακομίσθηκε αεροπορικώς από το πλοίο και οι υπόλοιποι είναι σώοι».

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στο μηχανοστάσιο του πλοίου το πρωί της Πέμπτης και επεκτάθηκε στη γέφυρα του δεξαμενόπλοιου. Αρχικά, αυτό έπλεε ακυβέρνητο, σε απόσταση 38 χιλιομέτρων ανατολικά της πόλης Θιρουκοβίλ της Σρι Λάνκα. Όμως, αφού εγκαταλείφθηκε, παρασύρθηκε σε απόσταση 25 χιλιομέτρων από την ακτή. Τώρα, οι αρχές το ρυμουλκούν μακριά από τη στεριά, προς τα ανατολικά.

Πηγή: lifo.gr

 

Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το τάνκερ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων τάνκερ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. Πηγή: www.lifo.gr
Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το τάνκερ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων τάνκερ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. Πηγή: www.lifo.gr
Η φωτιά στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο New Diamond εκδηλώθηκε ενώ αυτό έπλεε ανοιχτά της Σρι Λάνκα. Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το Κουβέιτ, μεταφέροντας 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, με προορισμό λιμάνι της Ινδίας. Το πλήρωμα του τάνκερ αποτελούνταν από 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζους. Το ένα μέλος του πληρώματος που αγνοείται- ένας υπήκοος Φιλιππίνων- θεωρείται πως είναι νεκρός. Τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος απομακρύνθηκαν από το πλοίο. Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το δεξαμενόπλοιο, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται, στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της, καθώς το τάνκερ είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων τάνκερ, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα, πλοίαρχος Ίντικα ντε Σίλβα. Πλοία του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού και της ινδικής ακτοφυλακής συνδράμουν στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς. Πηγή: www.lifo.gr

Πρωτοφανής αδιαφορία από ναυτιλιακή εταιρία και ΥΕΝ για το ΦΓ ANGELIC GLORY


 Δημοσιοποιούμε επιστολή του πλοιάρχου του πλοίου ANGELIC GLORY, ελληνικής σημαίας και πλοιοκτησίας (εταιρεία Panthalassa Maritime Corporation of the Marshall Islands – πλοιοκτησίας Μάρκου Λαιμού) , στο οποίο όπως προκύπτει τα προβλήματα που αναδείξαμε πρόσφατα με δελτίο τύπου επιδεινώνονται δραματικά και οι αρμόδιοι δεν προβαίνουν σε καμία ενέργεια ώστε να σταματήσει ο παράνομος και εξωφρενικός εγκλωβισμός των Ναυτεργατών που ζητούν τον επαναπατρισμό τους, αλλά ούτε και αυτά που συνδέονται με τις συνθήκες ζωής και διαβίωσης στο πλοίο.

Από: M/V Angelic Glory
Εστάλη: Tuesday, September 1, 2020 8:57 AM
Θέμα: Κατάσταση ΦΓ ANGELIC GLORY 01/09/2020

Καλή μέρα,
Ως απάντηση στο τελευταίο μήνυμά σας για όλη την κατάσταση (δεν μπορείτε να πληρώσετε τους 2 τελευταίους μισθούς μας), θα ήθελα να ενημερώσω το καλό γραφείο σας ότι το R.O.B. Το πετρέλαιο ντίζελ πρόκειται να εξαντληθεί σε περίπου 7-8 ημέρες, πράγμα που σημαίνει ότι το σκάφος δεν θα είναι σε θέση να ζεστάνει το F.O. για να αρχίσει να κινείται.

Επίσης, δεν θα είναι σε θέση να ζεστάνει το νερό για οποιαδήποτε πιθανή αιτία και πιθανότατα θα επηρεάσει την ορθή λειτουργία του air condition μας (M.L.C.). Επίσης, καθώς γνωρίζετε ότι οι προμήθειές μας σε τρόφιμα και πόσιμο νερό θα εξαντληθούν εντελώς σε μια εβδομάδα (το καλό γραφείο σας γνωρίζει την κατάσταση επειδή σας στείλαμε τα τρόφιμα και τις προμήθειές μας για R.O.B.s πριν από δύο εβδομάδες). Όπως γνωρίζετε επίσης, έχω λάβει και έχω διαβιβάσει τις παραιτήσεις σας από έναν μεγάλο αριθμό πληρώματος, το οποίο είναι απολύτως απαραίτητο να κανονίσω τον επαναπατρισμό του A.S.A.P.

Για αυτά τα θέματα πρέπει να βρείτε μια άμεση λύση, διότι η κατάσταση εδώ είναι κρίσιμη και φαίνεται να κλιμακώνεται στη χειρότερη με γεωμετρική πρόοδο. Πρέπει να υπενθυμίσω στο καλό γραφείο σας ότι ως πλοίαρχος του σκάφους οι προτεραιότητές μου είναι η ασφάλεια του πλοίου και η ευημερία του πληρώματος μου. Λυπάμαι που σας υπενθυμίζω ότι ως πλοίαρχος του καλού σκάφους σας και σύμφωνα με το S.M.S. της εταιρείας μας (Κεφάλαιο 5 ενότητα 1: ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ MASTER) Έχω την υπερισχύουσα αρχή. Επομένως, ζητώ από το γραφείο σας να διευθετήσει αυτά τα κρίσιμα ζητήματα A.S.A.P. Παρακαλώ κράτα με ενήμερο.
Με εκτίμηση Master of MV Angelic Glory”

 

Υ.Γ.: Λάβαμε από την ναυτιλιακή εταιρεία DIAMLEMOS SHIPPING CORPORATION την 1/9/2020  email όπου μας ενημέρωναν ότι τα πλοία ANGELIC POWER και ANGELIC GLORY από τους μήνες Μάρτη – Απρίλη 2019 άλλαξαν διαχείριση και είναι υπό την διαχείριση της εταιρείας : Panthalassa Maritime Corporation of the Marshall Islands (πλοιοκτησία Μάρκου Λαιμού)

 Πηγή: arxipelagos.gr