Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Η ανακοίνωση της ΠΝΟ για την υπερφορολόγηση των ναυτικών

Νέα ανακοίνωση με θέμα «το φορολογικό καθεστώς των ναυτεργατών» εξέδωσε η πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία στην οποία αναφέρει τα εξής:
«Ύστερα από τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ότι στα πλαίσια της δεύτερης αξιολόγησης από τους θεσμούς, τέθηκε το θέμα για το φορολογικό καθεστώς των ναυτεργατών, πράγμα που επιβεβαιώθηκε και από το προσχέδιο της Κυβέρνησης προς την Τρόικα, η Διοίκηση της ΠΝΟ συνεδρίασε σήμερα 29 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 09.00, και αφού εκτίμησε την όλη κατάσταση, αποφάσισε την πραγματοποίηση 48ωρης Πανελλαδικής απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, με έναρξη την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016 και από ώρα 06.00 μέχρι την 06.00 ώρα της Κυριακής 4 Δεκεμβρίου 2016 με προοπτική κλιμάκωσης.
Οι Έλληνες ναυτικοί, αντί να έχουν μηδενική φορολόγηση, λόγω της ιδιομορφίας και των ιδιαίτερα σκληρών και ανθυγιεινών συνθηκών του επαγγέλματος και της ανεκτίμητης προσφοράς τους στην Εθνική οικονομία, έχουν ήδη υποστεί μέχρι σήμερα εξοντωτική αύξηση της φορολογίας του εισοδήματός τους. Και ενώ έπρεπε να αποκατασταθεί η άδικη αυτή μέχρι σήμερα φορολόγησή τους με το παραπάνω προσχέδιο προτείνεται η κατάργηση του ειδικού καθεστώτος που τους διέπει και η φορολόγησή τους να γίνεται εφεξής σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4387/2016 δηλ. να φορολογείται το εισόδημα τους μέχρι και ποσοστό 45% στο οποίο ποσοστό αν προστεθεί και η ήδη καταβαλλόμενη ειδική εισφορά αλληλεγγύης η οποία αγγίζει το ποσοστό 10%, τότε όπως εύκολα γίνεται κατανοητό, ο κλάδος των ναυτεργατών οδηγείται στην πλήρη εξαφάνιση του αφού το μισό και πλέον του εισοδήματός του θα εισπράτεται προκαταβολικά από το Κράτος.
Δυστυχώς για άλλη μια φορά οι αρμόδιοι παρά τις κατ’ επανάληψη δεσμεύσεις τους περί του αντιθέτου, «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι», αγνόησαν όλα τα ανωτέρω και ελαφρά τη καρδία προτείνουν και εισηγούνται τα όσα πιο πάνω προτείνουν.
Και τίθεται ένα σκληρό ερώτημα : «ποίοι άλλοι εργαζόμενοι της Χώρας αλλά και της Ευρωπαϊκής Ενώσεως εργάζονται με τις ιδιαίτερα σκληρές και ανθυγιεινές συνθήκες του επαγγέλματός τους παλεύοντας με τα κύματα 24 ώρες το 24ωρο και φορολογούνται τόσο «ληστρικά» με ποσοστό πάνω από 50%»;
Η Διοίκηση της ΠΝΟ θεωρεί την άνω πρόταση ως αιτία πολέμου και προειδοποιεί την Κυβέρνηση και τους αρμοδίους ότι ο αγώνας θα είναι συνεχής και αδιάλειπτος.
Η ΠΝΟ έχει τονίσει επανειλημμένως, και το τονίζει για άλλη μια φορά και σήμερα, ότι η διάλυση του ΝΑΤ, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, η αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών πλοίων, ο ευτελισμός των συντάξεων, η μείωση των επικουρικών μας συντάξεων, ο επανυπολογισμός των κύριων συντάξεων μας με σαφή μείωση τους, η άλωση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΝΑΤ και των Ταμείων μας η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής παραβίαση των όρων εργασίας, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών, η προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των κεκτημένων του κλάδου, oι επιχειρούμενες νέες ρυθμίσεις στις εργασιακές σχέσεις, στις ομαδικές απολύσεις, στο δικαίωμα  της απεργίας, στον συνδικαλιστικό νόμο κλπ και κυρίως η σιωπηρή ανοχή και αδιαφορία των Υπευθύνων και του Κράτους, δεν μπορούν  να μείνουν αναπάντητα.
Και σαν να μην αρκούσαν όλα τα παραπάνω έρχεται νυν και το τελειωτικό κτύπημα με την προτεινόμενη υπερφορολόγηση των ναυτικών, αντί μηδενισμού της.
Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας καλεί όλους τους συναδέλφους, εν ενεργεία και συνταξιούχους να συσπειρωθούν και να συστρτατευθούν στον κοινό αγώνα για την απόκρουση των πρωτοφανών, ανάλγητων, εξοντωτικών αντεργατικών μέτρων, τα οποία βάζουν ταφόπλακα στο ναυτικό επάγγελμα και στην υπόσταση του κλάδου.
Η ενεργός συμμετοχή όλων στην απεργιακή κινητοποίηση και η ανταπόκριση στο κάλεσμα της ΠΝΟ είναι περισσότερο από ποτέ επιβεβλημένη και αναγκαία».

πηγή: Ναυτικά χρονικά

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

καταργούν και το ειδικό καθεστώς φορολόγησης των ναυτικών!


Θυσία στο βωμό προστασίας των προνοιακών επιδομάτων ετοιμάζεται να γίνει το ειδικό φορολογικό καθεστώς των ναυτικών. Προκειμένου να μην προχωρήσει σε περικοπές των προνοιακών επιδομάτων το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης κατέθεσε, ως αντιπρόταση, περικοπές τεσσάρων φοροαπαλλαγών, συνολικού ύψους 180 εκ. ευρώ. Οι περικοπές αναμένεται να οριστικοποιηθούν στην αυριανή τηλεδιάσκεψη η οποία θα γίνει μεταξύ των θεσμών και του οικονομικού επιτελείου.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Καθημερινής» οι φοροαπαλλαγές που θα κοπούν είναι το  επίδομα θέρμανσης, οι ιατρικές δαπάνες, η ειδική φορολόγηση των ναυτικών και ο μειωμένος κατά 1,5% μηνιαίος παρακρατούμενος φόρος μισθωτών υπηρεσιών.
Η ειδική φορολόγηση των ναυτικών αφορά 27.318 άτομα και κοστίζει 91,2 εκατ. ευρώ στο Δημόσιο. «Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες οι ναυτικοί θα ενταχθούν στην ενιαία φορολογική κλίμακα. Κι επειδή τα εισοδήματα τους είναι μεγάλα, θα πέσει βαρύτατος ο φορολογικός πέλεκυς», εκτιμά η φοροτεχνικός Αν. Χρυσούλη.

«Ο Θεός και η ψυχή τους. Κανένας πια δεν μπορεί να υπολογίσει σε ποιο ύψος θα φτάνει η απόδοση φόρου των ναυτικών. Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα οργανωμένο σχέδιο αφελληνισμού του στόλου», είναι η πρώτη αντίδραση του κ. Μιχ. Ατσίπαπα. Ο ίδιος εκτιμά ότι το χτύπημα στον κλάδο είναι τεράστιο και δεν κατανοεί πως είναι δυνατόν η αντίδραση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας να είναι τόσο επιδερμική.

πηγή: http://www.politischios.gr/

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

ΕΕΕ Vs ΠΕΠΕΝ για τους μισθούς των Ελλήνων ναυτικών

Είναι «ακριβοί» οι Έλληνες ναυτικοί; Πρέπει να συμπιέσουν τους μισθούς τους, ώστε να τονωθεί η απασχόληση; Πόσο επηρεάζει η κρίση που διέπει τις ναυλαγορές;
Οξύνθηκε, την περασμένη εβδομάδα, η αντιπαράθεση μεταξύ του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θ. Βενιάμη και του προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού Αντώνη Νταλακογεώργου.
Αφορμή στάθηκε ραδιοφωνική συνέντευξη του προέδρου της ΕΕΕ, στην οποία κατηγόρησε την ΠΕΝΕΝ ότι αποτελεί το «μοναδικό εμπόδιο για την προσέλκυση 200.000 ανέργων και νέων ανθρώπων να εργαστούν στην ποντοπόρο ναυτιλία», σημειώνοντας ότι, με την ΠΝΟ και τα σωματεία των Αξιωματικών, οι σχετικές διαπραγματεύσεις κινούνται σε καλύτερο επίπεδο.
Οι αιτιάσεις του κ. Βενιάμη προκάλεσαν την αντίδραση του προέδρου της ΠΕΝΕΝ, ο οποίος, αφού πρώτα υποστήριξε ότι ένας μέσος μισθός Ελληνα ναύτη στην ποντοπόρο ναυτιλία, με 120 ώρες υπερωριακή εργασία και υπολογίζοντας όλες τις πάγιες και σταθερές αποδοχές, σύμφωνα με την ΣΣΕ, ανέρχεται στα 2.300 - 2.500 ευρώ τον μήνα, υπογράμμισε ότι η ΕΕΕ  «βάζει όρους κατάργησης των ΣΣΕ και αμοιβής των Ελλήνων, με όρους, μισθών και εργασιακών σχέσεων αντίστοιχων του Πακιστάν, της Ουκρανίας, των Φιλιππίνων».
Η αντιπαράθεση ΕΕΕ – ΠΕΝΕΝ χαρακτηρίστηκε, από ναυτιλιακούς αναλυτές, οξεία, καθώς επί υπουργίας Θ. Δρίτσα, στο υπ. Ναυτιλίας, είχε διαφανεί προοπτική επίτευξης μιας μέσης λύσης.
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕΕ ζητά την εφαρμογή της Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας (ΙΤF) και στους Έλληνες ναυτικούς. 

Πηγή:http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/15929-th-veniamis-vs-an-dalakogeorgos-gia-tous-misthoys-ton-ellinon-naftikon.html

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Η λαμαρίνα είχε τη δική της ιστορία: Αν δεν υπήρχε η εμπορική ναυτιλία


Η προσφορα και η απαξίωση του Ελληνικού ΕΝ


Προς:Σύλλογο Ναυτικών και Λοιπών Κακοποιών Στοιχείων,
Συναδέλφους Ναυτικούς

Αγαπητοί-ές Κύριοι-ίες,



Με την παρούσα θα ήθελα κι εγώ από την πλευρά μου να εκφράσω τον αποτριοπιασμό μου ενάντια σε όσα γίνονται τα τελευταία χρόνια σχετικά με το επάγγελμά μας. Παρατηρούμε όλοι μας μια απαξίωση η οποία προέρχεται από τους εκάστοτε κυβερνόντες, τους εργοδότες μας ( εφοπλιστές-πλοιοκτήτες) καθώς επίσης και από εμάς τους ίδιους, δυστυχώς. Προσωπικά είναι αδιανόητο για την πατρίδα μας να λέμε πως είμαστε η πρώτη χώρα στη ναυτιλία παγκοσμίως και ταυτόχρονα να μην υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές ώστε να υποστηρίξουν την εκπαίδευσή μας.
Γνωρίζουμε όλοι μας πως ορισμένοι εκ των ''πατριωτών'', κατά τα άλλα, εφοπλιστές-πλοιοκτήτες υποστηρίζουν με το να δημιουργούν σε άλλες χώρες βλ. Φιλιππίνες αντίστοιχες σχολές Εμπορικού Ναυτικού. Θα ήταν πιο πρέπον ως πατριωτικό καθήκον να υποστηρίζουν τις εγχώριες σχολές. Οι οποίες με την σωστή υποδομή δεν θα είχαν να ζηλέψουν τίποτα από τις άλλες. Είμαστε η μοναδική χώρα που σε τεχνογνωσία είμαστε παρασάγγας πίσω σε σύγκριση με άλλες και αυτό που μας κρατάει είναι το τσαγανό, το φιλότιμο και η οξυδέρκεια που μας χαρακτηρίζει ως λαό, μέσα στα καράβια. Στα εκπαιδευτικά ταξίδια μαθαίνουμε ότι υποτίθεται πως θα είχαμε μάθει στις σχολές σχετικά με τα μέσα τελευταίας τεχνολογίας. Σε αντίθεση με τους ξένους που έρχονται καλύτερα προετοιμασμένοι. Είναι το λιγότερο αδιανόητο μια ναυτική χώρα σαν την Ελλάδα μας και με ιστορία στη ναυτιλία 4,500 ετών ίσως και περισσότερο, να βρισκόμαστε σε αυτό το τέλμα.

Ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο είναι η κατάντια των σχολών τόσο με το εκπαιδευτικό προσωπικό όσο και με τους νεοεισαχθέντες. Σημειωτέον πως αποφοίτησα από την ΑΕΝ/Π/ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ το 2004 και σύμφωνα με τους καθηγητές με τους οποίους έχω επαφή ακόμα και σήμερα να λένε πως έτος σαν το δικό μου δεν ξανά υπήρξε από τότε.
Δεν προσβάλω κανέναν. Απλά εκτός όλων των άλλων παρατηρείται και το επίπεδο των σπουδαστών κι όχι σε αποδοτικό των μαθημάτων αλλά σε γενικότερης παιδείας. Απλά μέσα στον κυκεώνα που ζούμε, όλοι κοιτάζουμε τα λεφτά που λαμβάνει ένας ναυτικός.
Είναι πλέον κατανοητό πως οι κυβερνόντες δεν έχουν ψηφοθηρικούς λόγους από εμάς ώστε να επαναφέρουν το επάγγελμα αυτό στην θέση που του αξίζει. Σε αυτό φταίνε τα σωματεία που υποτίθεται πως υπερασπίζουν τα δικαιώματά μας.

Ένα άλλο κεφάλαιο που θέλω να αναφερθώ είναι η ενδυμασία και πιο ειδικότερα με την στολή. Θεωρώ πως θα έπρεπε να φοράμε την ένδοξη στολή στις σχολές, στις επετείους. Μπορεί ορισμένοι να πουν πως δεν είμαστε Στρατιωτικοί αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε πως το Εμπορικό Ναυτικό είναι το 4ο όπλο σε περίπτωση πολέμου. Το οποίο μάλιστα σύμφωνα με καταγραφές στον πόλεμο του 1940-1944 είχε πολλές θυσίες. Ενημερωτικά και μόνο αναφέρω τα εξής:Νεκροί:2.500,απωλέσθηκε το 75% του στόλου μας την ίδια στιγμή η Μεγάλη Βρετανία απώλεσε μόλις το 28%.Απωλέσθηκαν περι τα 551 πετρελαιοφόρα ήτοι το 66% της κατηγορίας αυτής. Και βέβαια για 75 χρόνια περίπου κανένας δεν είχε την θέληση να τιμήσει το Εμπορικό Ναυτικό μιας και στις Εθνικές επετείους δεν αναφερόταν για την προσφορά του Εμπορικού Ναυτικού. Κανένας δεν είχε την στοιχειώδη απόφαση ώστε στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη να χαραχθούν τα μέρη που χάθηκαν τόσες ψυχές με ιδανικά. Με το να φοράμε την στολή εκτός του ότι αναπτερώνεται το ηθικό μας ταυτόχρονα τιμούμε και τους προγόνους μας.

Επίσης, όλοι μας γνωρίζουμε πως οι Ακαδημίες (ανωτατοποιήθηκαν) βρίσκονται σε ένα επίπεδο μεταξύ Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Με απόφαση του Υ.Ε.Ν. το 2005.Ενώ μέχρι και τότε θεωρείτο ως Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Για να θεωρείσαι απόφοιτος Α.Ε.Ι. Θα πρέπει να φτάσεις στον καταληκτικό βαθμό, του Πλοιάρχου Α', ώστε να θεωρείται το
πτυχίο σου ισάξιο των Α.Ε.Ι. .Η απόλυτη απαξίωση. Άραγε πόσα συμφέροντα κρύβονται πίσω από όλα αυτά;
Πιστεύω ακράδαντα πως δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα τόσο από τις Στρατιωτικές Σχολές όσο και από τις ανταγωνιζόμενες σχολές του εξωτερικού. Πιστεύω στον Έλληνα ναυτικό.
Θα ήθελα να επισημάνω πως όσοι από εμάς υπάρχουν ως υγιείς μονάδες στον χώρο αυτό να προσπαθήσουμε, ο καθένας από το μετερίζι του και όπως μπορεί, να αναδείξουμε τα κάλλη, την αίγλη, την τιμιότητα που διακρίνει αυτό το επάγγελμα μακριά από κομματικά συμφέροντα.
Οφείλουμε στον εαυτό μας αλλά πρωτίστως στους ένδοξους προγόνους μας να το επαναφέρουμε στην θέση που του αρμόζει.
'' Η θάλασσα μπορεί να αρρωσταίνει αλλά ποτέ της δεν θα πεθάνει'' , είχε πεί ένας μεγάλος της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας.
'' Ερετήν χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρείν '' , είχε πεί κι ένας άλλος μεγάλος ποιητής της αρχαιότητας.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τους δημιουργούς της σελίδας ''ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ΄΄ για τον χώρο που μου έδωσαν ώστε να δημοσιευτεί αυτή μου η επιστολή, καθώς και να τους συγχαρώ για την προσπάθεια που καταβάλουν.
Στους δε συναδέλφους μου που είναι εν ενεργεία να ευχηθώ καλά ταξίδια ήρεμες και γαλήνιες θάλασσες με καλές επιστροφές στις οικογένειές τους. Στους δε συνταξιούχους καλοφάγωτα τα πολλά λεφτά που έβγαλαν τόσα χρόνια κάνοντας διακοπές επάνω στην λαμαρίνα.
Οι Άγιοι Νικόλαος και Άγιος Σπυρίδωνας να είναι μαζί μας πάντοτε!
Σας ευχαριστώ και πάλι,
 



Υποπλοίαρχος ΕΝ
Σπυρίδων Παν.Τεσσέρης
 Απόφοιτος ΑΕΝ/Π/ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ 2004

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Περί στολής ΕΝ



 

Με αφορμή προηγούμενου άρθρου αυτού του blog σχετικά με ένα εστιατόριο που είχε τη φαεινή ιδέα λόγο του ονόματος του να ντύσει το προσωπικό του με στολές υπ αριθμόν 8α (γνωστή ως οκτάρα), πηλίκια του Βασιλικού Ναυτικού και Λιμενικού προσβάλλοντας την έτσι με τον χειρότερο τρόπο, θέλω να αναφερθώ στα δεκάδες σχόλια συναδέλφων στις διάφορες κοινοποιήσεις που έγιναν και είχαν ως αποτέλεσμα το κατέβασμα των συγκεκριμένων φωτογραφιών από τον εν λόγο εστιατόριο.
Καταρχάς θα ήθελα να πω από τη μεριά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναδέλφους που θίχτηκαν με αυτό άρθρο περί προσβολής στολής ΕΝ και την υπερασπίστηκαν.
Υπήρχαν βέβαια και συνάδελφοι που ήταν πραγματικά αρνητικοί με το όλο θέμα και τάχθηκαν και κατά της στολής.
Το γνωρίζουμε αγαπητοί συνάδελφοι πως η στολή είναι κάτι που δεν φοράει κανένας μας στην καθημερινότητα του, πέραν των συναδέλφων μας που υπηρετούν στην ακτοπλοΐα η οποίοι δυστυχώς όπως έχω δει πολλοί από αυτούς τη «τιμούν» σαν κουρέλι.
Δεν θα πω καλός ή κακός, αλλά δεν είμαστε πλέον στην εποχή του Κωνσταντάρα που θα μπορούσε κάποιος από εμάς να τη φορέσει έξω στο δρόμο με καμάρι.
Προσωπικά ο ίδιος πέρα από το γάμο μου δεν τη φόρεσα ποτέ ξανά, αλλά αυτό δεν θα πει πως δεν θα τη τιμήσω ή δεν θα θιχτώ εάν δω κάποιον συνάδελφο να τη φοράει λάθος ή να γίνει ρεζίλι από λάθος άτομα όπως έγινε στο εστιατόριο.
Υπάρχουν συνάδελφοι που είπαν πως μας καίει μόνο η στολή και δεν κοιτάμε να γίνουμε καλύτεροι ναυτικοί. Φυσικά και δεν θα μας κάνει καλύτερο ναυτικό η στολή, ο καθένας με τις γνώσεις του και τη δουλειά του στο καράβι. Επειδή κανείς μας δεν θα τη φορέσει ποτέ του στο φορτηγό όμως, αυτό δεν θα πει πως πρέπει να την απαξιώσουμε ή να μειώσουμε τους συναδέλφους μας οι οποίοι την υποστηρίζουν.
Η γνώσεις και οι δουλειά στο καράβι δεν έχουν καμία σχέση με τη στολή, σταματήστε λοιπόν μερικοί να τα συνδυάζετε προσπαθώντας να δείξετε πως εσείς είστε οι επαγγελματίες ναυτικοί ενώ οι άλλοι όχι.
Τώρα όσον αναφορά τους συνάδελφους στην ακτοπλοΐα, στο χέρι του καθενός σας είναι για το αν φέρετε τη στολή όπως προβλέπετε και αρμόζει ή αν θέλετε να δείχνετε σαν παλιάτσοι σε επιβάτες, λιμενικές αρχές και άλλους συναδέλφους.

Υποπλοίαρχος ΕΝ
Καραλιάς Γεώργιος


(σ.σ. να ευχαριστήσουμε τον συνάδελφο για το άρθρο του. Όπως έχουμε πει πολλές φορές ως τώρα, μόνο με τα δικά σας άρθρα και τις δικές ειδήσεις αυτό το blog μπορεί να παραμείνει ενεργό)

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Νέα παραγγελία θυρεών ΕΝ



Καθώς σχεδόν φτάσαμε στην εξάντληση των αποθεμάτων, ήδη έχουν δρομολογηθεί άλλα 100 κομμάτια τα οποία θα είναι κοντά μας μέσα στον Δεκέμβριο.
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη σας και που ταξιδεύετε τον ένδοξο θυρεό της εμπορικής μας ναυτιλίας σε όλο τον κόσμο.




Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

θυρεός ΕΝ - Τελευταία διαθέσιμα κομμάτια



10 κομμάτια του θυρεού ΕΝ έχουν απομείνει ακόμα, τα οποία είναι έτοιμα προς αποστολή με 5€ το κομμάτι συν τα έξοδα αποστολής.
Παραγγελίες με μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook ή στο e-mail seafarers.and.jacklas@pathfinder.gr 
Μετά τη πώληση όλων των αποθεμάτων, θα πρέπει να μαζευτεί ένας ικανοποιητικός αριθμός προ παραγγελιών, για να γίνει η παραγγελία της κατασκευής τους.






Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Προσβολή στολής ΕΝ από εστιατόριο στην Αθήνα



Τη μέγιστη προσβολή εις βάρος της στολής του Εμπορικού μας Ναυτικού κάνει το εστιατόριο Mare-Marina στο παλαιό Φάληρο όπου το προσωπικό εμφανίζεται αξύριστο με στολές υπ. αριθμόν 8α φέροντας ανύπαρκτα παράσημα, αθλητικά υποδήματα, και πηλίκια του Βασιλικού Ναυτικού και Λιμενικού!



Χαιρετώντας στρατιωτικά και κάνοντας καραγιοζιλίκια για να γεμίσουν το κατάστημα τους με κόσμο, προσβάλουν όσο τι άλλο τη στολή μας που εμείς οι ίδιοι έχουμε φτύσει αίμα μέσα στις λαμαρίνες για να μπορούμε να τη φέρουμε με τιμή.



Το ότι διάλεξαν να φέρουν διακριτικά ΕΝ πάντως δεν είναι τυχαίο, καθώς σε κάθε άλλη περίπτωση θα εξέπιπταν σε σύλληψη και μήνυση για προσβολή στολής.

 

Εφόσον όμως ούτε το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος, αλλά ούτε οι ενώσεις ΠΕΠΕΝ, ΠΕΜΕΝ, ΕΕΑΕΝ δεν νοιάζονται για μία τέτοια προσβολή, δεν μας μένει άλλη λύση ως σύλλογος να κινηθούμε προς μήνυση στο κατάστημα και τους ιδιοκτήτες για προσβολή στολής Εμπορικού Ναυτικού.